1401-03-18 13:17
869
0
80365

"اشکان اتحادی" رئیس هیئت اسکواش گلستان شد/ گلستان دومین مرکز استعدادیابی اسکواش کشور شد

سلیمانی با اشاره به جایگاه استعدادیابی گلستان گفت: شرایط فعلی اسکواش در گلستان متناسب با ظرفیت ها نیست اما این وعده را می دهم پس از سمنان دومین مرکز استعدادیابی کشور در گلستان تاسیس شود.

به گزارش گلستان ما، مجمع انتخاباتی هیات اسکواش استان صبح امروز سالن اداره کل ورزش و جوانان گلستان برگزار شد، اشکان اتحادی از  مجموع ۲۰ رای ماخوذه همین تعداد رای را کسب کرد و به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

برای تصدی ریاست این هیات، در کنار اتحادی، علیرضا چورلی و عادل مقری آمادگی خود را اعلام کردند که چورلی صبح امروز انصراف خود را به صورت مکتوب اعلام کرد و مقری هم با نیامدن خود در مجمع، انصراف خود را اعلام کرد.

گفتنی است به پیشنهاد اتحادی رییس جدید هیات، فرانک همت‌یار، محمدعلی اتحادی و میثم بخشنده را به ترتیب به عنوان نایب رییس، خزانه‌دار و کارشناس خبره (هر سه عضو هیات رییسه) و مهدی رامتین و حجت مقسم را به عنوان اعضای هیات رییسه انتخاب کردند.

 گلستان دومین مرکز استعدادیابی اسکواش کشور شد

مسعود سلیمانی در این مجمع انتخاباتی ابراز کرد: روسای هیئت ها و مسولان فدراسیون اسکواش باید ارزش زمان را درک کنند چرا که به سرعت تمام می شود به همین جهت برخی اوقات دلم بیشتر برای استان گلستان می سوزد.

رییس فدراسیون اسکواش تصریح کرد: درست است مشکلات زیادی داریم اما در زمان کرونا فدراسیون ما پیش فعال بود، امیدوارم تا برنامه های رییس جدید هیئت گلستان و علاوه بر تفکرات اجرایی فنی در حوزه مدیریتی نیز موفق شود.

وی با اشاره به جایگاه استعدادیابی گلستان تصریح کرد: شرایط فعلی اسکواش در گلستان متناسب با ظرفیت ها نیست اما این وعده را می دهم پس از سمنان دومین مرکز استعدادیابی کشور در گلستان تاسیس شود.

همه شهرستان‌های استان باید هیات فعال داشته باشند

قاسم برزمینی گفت: این استان در این رشته استعدادها و ملی‌پوشان زیادی دارد که نیاز است به صورت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد حمایت قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان اظهار کرد: باید کمک کنیم تا زیرساخت‌های این‌ رشته در استان تقویت شود، آموزش و پرورش یکی از مکان‌هایی است که می‌توان از درون آن، استعدادهای خوبی را شناسایی کرد و حتی از سالن‌های ورزشی آنها بهره لازم‌ را ببرند.

ویافزود: همه شهرستان‌های استان باید هیات فعال داشته باشند تا این رشته به جایگاه واقعی خود برسد چرا که جایگاه فعلی اسکواش در کشور برای ما قابل قبول نیست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.