1403-03-29 10:44
276
0
90398
در سفر کاروان خدمت اتفاق افتاد؛

افزایش تعداد زمین‌های چمن مصنوعی مینودشت

چهارمین زمین چمن مصنوعی مینودشت با حضور استاندار گلستان و نماینده مردم این شهرستان مجلس شورای اسلامی، افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ در مراسمی با حضور محمدعلی زنگانه، استاندار گلستان، سیدنجیب حسینی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران و اهالی ورزش شهرستان مینودشت، چهارمین زمین چمن مصنوعی این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

این پروژه که از محل اعتبارات شهرداری و در راستای طرح شهید شوشتری اجرا شده است، زمینی به مساحت یکهزار و ۲۰۰ متر مربع را شامل می‌شود و برای احداث آن اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

احداث این زمین چمن مصنوعی، گامی مهم در جهت توسعه فضاهای ورزشی شهرستان مینودشت و ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی در بین شهروندان، به خصوص جوانان، محسوب می‌شود. این زمین با امکانات مدرن و استاندارد، می‌تواند محل برگزاری مسابقات ورزشی مختلف و همچنین تمرینات تیم‌های ورزشی باشد.

محمدعلی زنگانه، استاندار گلستان در حاشیه این مراسم گفت: دولت تدبیر و امید اهتمام ویژه‌ای به توسعه ورزش در سطح کشور دارد و احداث این زمین چمن مصنوعی نیز در همین راستا انجام شده است.

سیدنجیب حسینی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: ورزش نقش مهمی در ارتقای سلامت و نشاط جامعه دارد و امیدواریم با احداث این زمین ورزشی، شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر ورزش در شهرستان مینودشت باشیم.

گفتنی است؛ این زمین چمن مصنوعی با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه و با تکنولوژی جدید احداث شده که در این زمین، امکاناتی مانند رختکن، سرویس بهداشتی و سیستم روشنایی نیز پیش‌بینی شده است.

با احداث این زمین، سرانه فضای ورزشی در شهرستان مینودشت به طور قابل توجهی افزایش یافته است که می‌تواند نقطه عطفی در توسعه ورزش در شهرستان مینودشت باشد. این زمین می‌تواند به پویایی و نشاط هر چه بیشتر جوانان این شهرستان و همچنین ارتقا سطح ورزش در مینودشت کمک کند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.