1403-08-02 20:31
21
0
91849
بازی در خانه سودی برای پاس گرگان نداشت؛

باخت پاس گرگان در خانه

در هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، پاس گرگان در خانه، مغلوب شهداب یزد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ در هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، تیم پاس گرگان در دیداری حساس که عصر امروز در خانه خود، سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد، با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب شهداب یزد شد. 
این مسابقه از ساعت ۱۶ آغاز شد و دو تیم در یک رقابت جذاب و پرتنش به مصاف یکدیگر رفتند.

شهداب یزد توانست با عملکردی برتر در دست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۲۲ حریف خود را شکست دهد و تنها دست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پاس گرگان واگذار کرد. 
پاس گرگان که در این دیدار به دنبال کسب سومین پیروزی فصل خود بود، در نهایت نتوانست از امتیاز میزبانی بهره ببرد و با تحمل سومین شکست، آمار ۲ برد و ۳ باخت را در کارنامه خود ثبت کرد.

عملکرد بازیکنان شهداب یزد به ویژه در دفاع و سرویس‌ها قابل توجه بود و نقش مهمی در پیروزی آن‌ها ایفا کرد. از سوی دیگر، پاس گرگان که در دست دوم توانست با یک بازی هماهنگ‌تر و بهتر از حریف پیشی بگیرد، در دست‌های بعدی نتوانست ریتم بازی خود را حفظ کند و مغلوب بازی تهاجمی شهداب یزد شد.

با این نتیجه، شهداب یزد به روند خوب خود در این فصل ادامه داد و پاس گرگان در ادامه راه نیاز به بازبینی و تقویت تاکتیک‌های خود برای جلوگیری از ادامه روند شکست‌ها خواهد داشت.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.