1394-04-04 09:11
3807
0
16622
حاج وحید تجری :

تیم فوتبال امید گلستان با یک برنامه ریزی سه ساله چشم به لیگ برتر فوتبال ایران دارد

مالک باشگاه امید گلستان گفت ؛ تنها تیم استان هستیم که در بخش جوانان کار می کنیم و تمام توانمان را بکار گرفته ایم طی سه سال آینده به بالاترین سطح فوتبال کشور برسیم .

به گزارش گلستان ما ؛ در این روزهای گرم و طاقت فرسای تابستان که هر کسی برای یه ذره سایه و جای خنک از دیگری سبقت می گیرد جوانی اما با دل گرم و روحیه بالا و انگیزه مضاعف در پی ساختن نسلی جدید از جوانان بر پایه ورزش فوتبال است .

این روزها فوتبال گلستان حال و روز خوشی ندارد و در این وانفسا اما هستند افرادی که به دنبال ساختن نسل جدید فوتبال استان گلستان و مهیا سازی برای حضور در عرصه های مختلف کشوری می باشند تا برای گرگان و استان گلستان اعتباری کسب کنند.

حاج وحید تجری یکی از این جوانان است که توانسته با تلاش و همت مضاعف جوانان ورزشکار و فوتبال دوست گلستانی را دور تیم فوتبال امید گلستان جمع کند و برای حضور آنها در لیگ های کشوری برنامه ریزی کند.

007

حاج وحید تجری مالک باشگاه امیدگلستان این روزها سرگرم استعداد یابی و تست گیری از بازیکنان جوان و جویای نام گلستانی است تا تیم امید گلستان را برای بازیهای آتی کشوری آماده کند.

در همین رابطه حاج وحید تجری به خبرنگار گلستان ما گفت : دو روز است که استارت کار را زدیم تا تیم را برای رهیابی به لیگ برتر کشوری آماده کنیم و از سر برج نیز استارت تیم بزرگسالان برای لیگ 2 کشور زده خواهد شد.

وی به اعضای هیئت مدیره این باشگاه اشاره کرد و گفت : بنده به عنوان مالک باشگاه ، ابوالفضل تجری مدیر عامل ، سید مصطفی حسینی قائم مقام ، سید محمد کریمی مشاور ، اصغر کیا از قدیمی های فوتبال گلستان به عنوان سرپرست و محسن کریمی نیز سرمربی این تیم می باشند ضمن اینکه حاج عباس صفرخوانی مدیر رستوران تورنگ نیز جزو هیات مدیره ما می باشد.

New-Image0012

از راست به چپ : حاج وحید تجری - سید مصطفی حسینی - ابوالفضل تجری

تجری اعلام کرد: به دنبال ساختن تیمی منسجم و هماهنگ با 60 بازیکن هستیم که تاکنون در مرحله اول 15 نفر شناسایی و مورد تست قرار گرفت و مرحله دوم نیز با حضور 15 نفر دیگر برگزار شد و توانستیم در بین این بازیکنان به استعادادهای خوبی برسیم .

مالک باشگاه امید گلستان گفت: تنها تیم استان هستیم که در بخش جوانان کار می کنیم و تمام توانمان را بکار گرفته ایم طی سه سال آینده به بالاترین سطح فوتبال کشور برسیم .

حاج وحید تجری بازیکنان تیم رو خوشنام توصیف کرد و گفت: باشگاه امید گلستان از سال 90 تاسیس شده و طی این سالها بارها توانسته عنوان قهرمانی را در استان به خود اختصاص دهد و در مرحله اول لیگ 3 کشور نیز قهرمان شده و تنها تیم گلستانی بود که با تیم ملی جوانان در کمپ تیم ملی به مدیریت مهدی مهدوی کیا بازی کرد .

وی با بیان اینکه از 130 نفر در ورزشگاه آزادی و استادیوم شهدای کریم آباد تست گیری شده گفت : از این بین 30 نفر انتخاب شدند و قرار است که با برگزاری اردوهای خارج از استانی بچه ها را برای بازیهای بعدی آماده کنیم .

مالک باشگاه امید گلستان در پایان از زحمات دکتر بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان ، حاج قاسم برزنونی معاون اداره کل ورزش و جوانان ، مرتضی شکی دبیر هیات فوتبال استان گلستان ، صفر پایین محلی و نبی هزارجریبی ، آقای موسوی مدیریت جوجه رئیس و فرشید قجر مدیریت فست فود باغ فردوس، حاج منصور دمیرچی ، اکبری رئیس حراست اداره کل ورزش و جوانان ، میثم حسینی برای اعتلای ورزش گلستان و حمایت از تربیت نسل جوانان و ورزشکار تشکر کرد.

001

محسن کریمی سرمربی تیم فوتبال امید گلستان

002

003

004

محمدرضا رحمانی داور کشوری که به تیم امید گلستان پیوسته است

005

حاج عباس صفرخوانی مدیر رستوران تورنگ و عضو هیئت مدیره باشگاه

006

اصغر کیا از قدیمی های فوتبال گلستان و سرپرست تیم

008

009

010

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.