1394-03-18 07:02
1705
0
15821
ملی پوش گلستانی والیبال ساحلی:

بی توجهی مسئولان گلستانی به والیبال ساحلی/ آرزو دارم المپیکی شویم

ملی پوش گلستانی والیبال ساحلی اظهار کرد: اگر مسئولان استان همانند والیبال سالنی، به والیبال ساحلی هم بها بدهند در کنار هزینه های کمتر موفقیت تیم نیز تضمین می شود.

به گزارش گلستان ما، آق محمد سلاق در ابتدا به شروع والیبال خود اشاره کرد و گفت: والیبال را با مرحوم «خوشگلدی صحنه» و «شعبان چارنایی» و به صورت حرفه ای از سال ۷۲ آغاز کردم.

سلاق به تیم هایی که در آن بازی کرد اشاره کرد و افزود: در تیم های والیبال فجر آق قلا، صنام تهران، ابومسلم خراسان، پاس تهران، برق تهران، قند شیروان، پادیسان گنبد و مخابرات گرگان سابقه بازی کردن دارم.

وی تصریح کرد: در والیبال سالنی سابقه عضویت در تیم های ملی نوجوانان و جوانان را دارم و رده باشگاهی کشور مقام های اول، دوم و سومی تیمی به همراه تیم های صنام تهران، پاس تهران و ابومسلم خراسان را کسب کرده ام.

وی درباره تغییر رشته ورزشی خود بیان کرد: حدود ۶ سال پیش مشکلی برای کتفم به وجود آمد که مجبور به ترک والیبال سالنی شدم و به طور اختصاصی به والیبال ساحلی روی آوردم.

همبازی بودن با پرویز فرخی برایم افتخار است

ملی پوش گلستانی والیبال ساحلی در خصوص مقام های خود اظهار کرد: در والیبال ساحلی آمار دقیقی از مقام هایی که کسب شده ندارم اما حدوداً ۱۵ تا ۲۰ بار قهرمان کشور شده ام و حدود ۱۰سال هم سابقه عضویت در تیم ملی والیبال ساحلی را در کارنامه دارم.

سلاق به همبازی بودن خود با «پرویز فرخی» اشاره کرد و گفت: من قبل از «پرویز فرخی» با آقای «ابراهیم سن سبلی» همبازی بودم و در سال ۸۵ در اردوی تیم ملی به صلاحدید مربیان با آقای فرخی یار شدم.

وی با بیان اینکه در مقطع کوتاهی به خاطر مصدومیت یار عوض کردم افزود: به نظر من پرویز فرخی یکی از بهترین بازیکنایی بوده که من افتخار بازی در کنار وی را داشتم. وی یکی از اسطوره های والیبال ساحلی ایران و حتی آسیا بود.

وی در مورد علت استفاده از کلاه در هنگام بازی گفت: از ابتدای والیبال ساحلی ام برای جلوگیری از گرمای آفتاب با کلاه بازی می کردم و این برایم عادت شده است.

بین والیبال ساحلی و سالنی تبعیض می گذارند

این ملی پوش والیبال ساحلی با بیان اینکه گلستان قطب والیبال ساحلی کشور است اعلام کرد: نبود اسپانسر مهمترین مشکل والیبال ساحلی استان است. با وجود اینکه تمام ملی پوشان در تمام رده های سنی از گلستان هستند اما مسئولان استان ما توجهی به این رشته نمی کنند و حمایتی از ملی پوشان شان انجام می دهند.

آق محمد سلاق افزود: متاسفانه مثل بقیه رشته ها فقط موقع کسب عناوین در کنار بازیکنان آفتابی می شوند. اگر مانند والیبال سالنی، به والیبال ساحلی هم بها بدهند هم هزینه کمتری برای شان دارد و هم موفقیت های شان تضمینی است.

سلاق با اعلام اینکه از حدود سه ماه پیش در خدمت تیم ملی نیستم خاطرنشان کرد: بهمن ماه پارسال در مسابقات لیگ ساحلی به مدت دو ماه به کسالت شدیدی مبتلا شدم و وضعیت جسمانی ام خوب نبود و البته سلیقه مربی تیم ملی هم در عدم دعوتم بی تاثیر نبوده است.

وی به بهترین خاطره خود در تیم ملی اشاره و تصریح کرد: قهرمانی تیم ملی در کشور چین و همچنین شکست دادن میزبان از مهمترین اتفاقات والیبال ساحلی آسیا بوده است و بهترین خاطره من محسوب می شود.

آرزویم بازی در المپیک است

ملی پوش گلستانی والیبال ساحلی به حضورش در لیگ برتر این رشته اشاره کرد و گفت: در لیگ سال گذشته در تیم دانشگاه آزاد تهران بازی می کردم که این لیگ در پنج مرحله برگزار شده بود اما در پایان مشخص نشد چه تیمی قهرمان شده است!

سلاق خاطرنشان کرد: از نظر مقام های کسب شده زوج رئوفی و سالمی بهترین مقام را کسب کردند اما به علت آنکه در هر مرحله به اسم تیم جدیدی شرکت می کردند باشگاه قهرمان اعلام نشد. ضمن اینکه فقط تیم دانشگاه آزاد در تمام پنج مرحله لیگ تیم داشت.

وی در پایان به مهم ترین آرزوی خود اشاره کرد و گفت: مهم ترین هدف و آرزویم رفتن روی سکوی آسیایی و راهیابی به المپیک است. در دوره قبل انتخابی المپیک لندن من به اتفاق آقای فرخی در مرحله آخر انتخابی بدون باخت از رسیدن به المپیک بازماندیم. / مهر

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.