1393-11-20 09:12
3422
2
10230
در افتتاح سالن ورزشی تیراندازی انجام شد؛

تیراندازی توسط مدیرعامل شرکت گاز گلستان + تصویر

همزمان با گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سالن ورزشی رشته تیراندازی با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گاز گلستان، حسن گروسی مسئول سابق هیئت تیراندازی شهرستان گرگان، مسئولین و تنی چند از ورزشکاران در محل مجموعه ورزشی شهید گرزین شرکت گاز افتتاح شد.

به گزارش گلستان ما، مدیرعامل گاز گلستان ضمن تبریک دهه مبارک فجر در این خصوص گفت: امور ورزشی گاز گلستان در راستای توسعه فضاهای ورزشی توانست طی برنامه ریزی انجام شده اقدام به احداث و تجهیز سالن ورزشی تیراندازی با تفنگ بادی را نموده که در همین راستا در ایام ا… دهه مبارک فجر این سالن ورزشی با حضور ورزشکاران و ورزش دوستان شرکت مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: برای تقویت این رشته ورزشی بسیار جذاب تعداد 5 تفنگ خریداری شده است که در مجموع بابت تجهیز و خرید تفنگ و لوازم مورد نیاز مبلغ 160 میلیون ریال هزینه شده است.    
 
مهندس جمال لیوانی تصریح کرد: فضای تیراندازی در طبقه دوم سالن شماره 2 مجموعه ورزشی شهید گرزین شرکت در نظر گرفته شده است که از این پس کارکنان گاز گلستان و خانواده های آنان می توانند از سالن تیر اندازی و امکانات آن به نحو مطلوبی بهره مند شوند.
 
مدیرعامل گاز گلستان در پایان اظهار داشت: یکی از مهمترین عوامل ایجاد سلامت و نشاط و شادابی کارکنان و خانواده های آنان و همچنین ایجاد انگیزه جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر توجه به امر ورزش می باشد که خوشبختانه این شرکت نهایت تلاش خود را  در این زمینه دارد.
 
unnamed.
 
unnamed
 
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

میثم روحانی فرد

آیاتمرینات دراین سالن برگزارمیشه یاخیر؟چرا دعوت نمیشه،

0
0
پاسخ
1394-08-18 07:29
میثم روحانی فرد

درضمن درآخرین مسابقه برگزارشده نیز مقام آوردم

0
0
پاسخ
1394-08-18 07:30

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.