1394-05-02 07:46
1964
0
17971
تجری خبرداد:

تیم فوتبال امید گلستان یک شنبه به دیدار استقلال تهران می رود

مالک باشگاه امید گلستان گفت : این تیم روز یکشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف استقلال تهران می رود.

به گزارش گلستان ما ، وحید تجری مالک باشگاه امید گلستان در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر، اظهارکرد: به جهت آماده سازی تیم امید گلستان بازیهای تدارکاتی مهمی برای حضور  در لیگ برتر استان انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: در همین راستا روز یک شنبه چهارم مرداد ماه ساعت 6 بعد ارظهر در تهران به مصاف تیم استقلال تهران خواهیم رفت تا بازیکنان ما محک جدی بخورند .

تجری در ادامه تصریح کرد : استقلال تیم پر افتخار و بزرگی است و بازی کردن با تیم های بزرگ به بازیکنان هویت و انگیزه می دهد.

مالک جوان باشگاه امید گلستان خاطرنشان کرد: ما در یک سرمایگذاری در حوزه ورزش و جوانان به دنبال اعتلای نام گلستان در کشور و کسب کلکسیونی از افتخارات ورزشی برای استان گلستان هستیم.

تجری اذعان کرد: بازیهای لیگ برتر استان از نیمه مرداد شروع می شود واین دیدار ها ی تدارکاتی برای بازیکنان جوان ما خیلی مفید است .

وی با اشاره به اینکه شب شنبه برای بازی با استقلال عازم پایتخت خواهیم شد ، افزود : در این اردوی یک روزه بیش از 30 بازیکن همراه ما خواهند بود.

این فعال ورزشی گلستان اضافه کرد: این دیدار تدارکاتی حاصل رایزنی ها بنده با مسئولان باشگاه استقلال بوده و مکان بازی نیز استادیوم آزادی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.