1393-11-21 15:50
5990
1
10329
در نتیجه ای تلخ برای ورزش گلستان ؛

تیم فوتبال صنایع اتکا گلستان از لیگ دسته اول کشور کنار گذاشته شد

تیم فوتبال صنایع اتکا گلستان که بازیکنانش در دو دیدار اخیر به بهانه تسویه نشدن حقوق مقابل حریفان حاضر نشدند، از لیگ دسته اول کشور کنار گذاشته شد.

به گزارش گلستان ما ، بر اساس تصمیم کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران تیم صنایع اتکا گلستان از جدول مسابقات لیگ دسته اول کشور کنار گذاشته شد.

بر پایه این گزارش، سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: با توجه به عدم حضور غیر موجه تیم صنایع اتکا گلستان در 2 دیدار هفته دوازدهم و سیزدهم در روز های 12 و 18 بهمن 93 مقابل تیم های صنعت نفت آبادان و پارسه تهران، نماینده فوتبال گلستان کنار گذاشته شد.

این تصمیم سازمان لیگ برابر بند 1 ماده 84 آئین نامه انضباطی است که ضمن اعلام خروج این تیم از جدول مسابقات گروه دوم لیگ دسته اول کشور در فصل (94-93 ) و با توجه به اینکه این تیم در نیم فصل اول این مسابقات حضور کامل داشته است نتایج دیدارهای این تیم در نیم فصل اول لحاظ می شود.

بر این اساس پرونده تیم فوتبال اتکا گلستان برای تصمیمات قانونی بعدی به مراجع ذیصلاح ارجاع و دیدارهای این تیم برابر حریفان در هفته های 14 تا22 لغو می شود.

پیش از این سرپرست هیات فوتبال استان گلستان گفته بود: بازیکنان اتکا گرگان به علت این که مالکان جدید باشگاه به تعهداتشان عمل نکرده اند، در زمین مسابقه حاضر نشدند.

به گفته عیسی اتراچالی، داماش ایرانیان مالک جدید تیم اتکا گرگان قرار بود 30 درصد تعهدات باشگاه را به بازیکنان پرداخت کند اما تنها 10 درصد را پرداخت کرده است و به همین علت بازیکنان در زمین مسابقه حاضر نشدند.

با این وجود پشکسوتان فوتبال معتقدند همه چیز ورزش پول نیست و در ادوار گذشته بسیاری از ورزشکاران گلستانی به عشق نام و استان خود حتی بعضا با هزینه شخصی در مسابقات حضور می یافتند.

پس از بی تفاوتی بازیکنان اتکا گلستان در دو مسابقه اخیر، مسوولان استانی ذیربط از جمله در اداره کل ورزش و جوانان نیز سکوت پیشه کردند و در نهایت نتیجه ای تلخ برای ورزش گلستان در سال 93 رقم خورد.

سال 93 از جمله سالهای خوب و کم نظیر ورزش گلستان بود که از جمله آن می توان به درخشش سردار آزمون در تیم ملی فوتبال، موفقیت فرهاد قائمی در مسابقات جهانی تیم ملی والیبال و حضور 26 ورزشکار مدال آور گلستانی در رشته های قایقرانی، دو میدانی و کبدی مردان و زنان آسیایی اینچئون اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

اورسجی

سلامبی تردید وقتی عزیزان به پست در تیم اتکا رسیدن به بقا فکر نکردن فقط به هویت دادن و به منافع رساندن به دوستان فکر کردن هیچ گمان این لحظه نمی کردن مهیایی , موسوی و سنگدوینی و ... که در دولت احمدی نژاد و با حمایت نمایندگان اصولگرا به کرسی هیات مدیره اتکا رسیدن چون خودشان فوتبال حرفه ای را بلد نبودن از همراهان ناشی تر از خودشان که بیشتر مقرب ستاد نمایندگان بودن استفاده کردن و این تفکر تا جای استمرار داشت که به حداقل ها رسیدیم ...

0
0
پاسخ
1393-11-22 05:23

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.