1403-07-09 12:29
48
0
91576
در مسابقات جهانی؛

تیم کبدی ایران با ۵ گلستانی قهرمان شد

تیم ملی کبدی ساحلی ایران با حضور پررنگ بازیکنان گلستانی توانست به قهرمانی اولین دوره مسابقات کبدی ساحلی جهان دست یابد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ تیم ملی کبدی ساحلی ایران با حضور پررنگ بازیکنان گلستانی توانست به قهرمانی اولین دوره مسابقات کبدی ساحلی جهان دست یابد. 

این موفقیت به‌ویژه با درخشش بازیکنان اهل گلستان برجسته‌تر شد و نقش به‌سزایی در پیروزی نهایی تیم داشتند. 

از بین هشت بازیکن حاضر در تیم ملی کبدی ساحلی، امین قربانی، رضا کتولی‌نژاد، محمد ملاک، میلاد مهاجر و مبین نظری،  پنج بازیکن گلستانی بودند که توانستند با عملکرد درخشان خود تیم را به سمت قهرمانی هدایت کنند. 

این بازیکنان با ترکیبی از قدرت، سرعت و مهارت در کنترل بازی، در پیروزی‌های حساس تیم نقش حیاتی داشتند و در دیدار نیمه‌نهایی مقابل کنیا که ایران با نتیجه ۴۹-۳۰ به پیروزی رسید، حضور و عملکرد بازیکنان گلستانی مشهود بود. 

در بازی فینال مقابل پاکستان که با نتیجه ۴۱-۳۴ به پایان رسید و منجر به قهرمانی ایران شد، بازیکنان گلستانی توانستند با دفاع و حملات تهاجمی خود نقشی تعیین‌کننده ایفا کنند.

کادر فنی تیم نیز با حضور مربیان گلستانی نقش به‌سزایی در هدایت تیم داشت به‌طوریکه مربی این تیم ابوالفضل مقصودلو، که اهل گلستان است، با راهبردهای دقیق و مدیریت بهینه، توانست تیم را به سمت پیروزی سوق دهد. 

همچنین سعید کمالی به‌عنوان مربی بدن‌ساز، بازیکنان را از نظر فیزیکی به خوبی آماده این رقابت‌ها کرد. 

این قهرمانی علاوه بر تقویت جایگاه ایران در سطح جهانی، باعث افتخار استان گلستان نیز شد که توانست سهم به‌سزایی در این موفقیت داشته باشد.

انتهای خبر/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.