1394-11-28 20:02
1608
0
27739

جلیل توماچ به مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا اعزام شد

هفتمین دوره رقابت های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا روزهای 30 بهمن تا دوم اسفند ماه در دوحه قطر برگزار می شود و جمهوری اسلامی ایران با 18 نماینده در دو بخش زنان و مردان در این رقابت ها شرکت می کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن ، جلیل توماچ قهرمان ارزنده و ملی پوش شهرستان بندرترکمن صبح امروز 28 بهمن همراه ملی پوشان به رقابتهای دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا به دوحه قطر ماده هفتگانه اعزام شد.

رضا قاسمی و حسن تفتیان (60متر)، سجادهاشمی آهنگر و مهدی زمانی (400متر)، مصطفی ابراهیمی (800متر)، حسین کیهانی (1500 متر)، میلاد سیار(60متر بامانع)، کیوان قنبرزاده و محمدرضا وظیفه دوست(پرش ارتفاع)، میلاد دریساوی( پرش سه گام)، علی ثمری و محمدحسین اسکندری( پرتاب وزنه) در بخش مردان و سپیده توکلی (پنجگانه)، فرزانه فصیحی (60 متر)، مریم طوسی ( 60 متر و 400 متر)، لیلا رجبی( پرتاب وزنه) و الناز کمپانی( 60 متر بامانع) نمایندگان ایران در این مسابقات هستند.

در این رقابت ها مجید کیهانی و پریسا بهزادی به عنوان سرپرست، هادی سپهرزاد، حامد احمدپور و نعیما خواجوی به عنوان مربیان، ملی پوشان کشورمان را همراهی می کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.