1394-03-12 16:05
2381
0
15579
درخشش کشتی‌گیر گلستانی در اردوی تیم ملی آلیش؛

حمید بهرامی: هدفم مدال طلای مسابقات آسیایی تهران است

کشتی‌گیر گالیکشی در اردوی تیم ملی آلیش خوش درخشید و یکی از نمایندگان ایران در مسابقات آسیایی آلیش آسیا خواهد بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حمید بهرامی ملی‌پوش تیم کشتی با کمربند (آلیش) که در وزن 60 کیلوگرم در مسابقات انتخابی این تیم شرکت کرده بود با 8 پیروزی و یک شکست جواز حضور در مسابقات آسیایی تهران و پوشیدن پیراهن تیم ملی را گرفت.

بهرامی 8 مسابقه ابتدایی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت اما به دلیل خستگی زیاد و شکستگی انگشت دست نتوانست در بازی پایانی خود موسی پرویزی از خراسان شمالی را که سه ماه قبل در مسابقات کشوری بندر گز شکست داده بود از پیش رو بردارد.

ازآنجایی‌که ایران با دو تیم در این مسابقات حضور خواهد داشت نفرات اول و دوم هر وزن به عضویت تیم ملی آلیش کشورمان برای مسابقات آسیایی تهران که قرار است نیمه مردادماه برگزار شود در آمدند.

گفتنی است در این وزن 11 کشتی‌گیر برای پوشیدن پیراهن تیم ملی حضور داشتند.

nilkooh.ir.13 0

حمید بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه هدفم خود از حضور در مسابقات آسیایی را کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی مسابقات اعلام کرد و گفت: حریفان قدری در آسیا داریم ولی مطمئن باشید تمام تلاش خود را به کارخواهم گرفت تا به‌عنوان قهرمانی این وزن دست‌یابم.

بهرامی گفت: در حال حاضر سخت برای مسابقات آسیایی تمرین می‌کنیم و 15 روز در اردوی تهران هستیم و 5 روز در گالیکش استراحت و تمرین سبک دارم و این برنامه تا مسابقات آسیایی ادامه دارد.

حمید بهرامی در کارنامه ورزشی خود افتخاراتی همچون سوم مسابقات کشوری سال87، قهرمان مسابقات کشوری سال 88، برنز مسابقات آسیایی سال 88 به میزبانی کیش، قهرمانی سال‌های 89، 91 و 93 کشتی با کمربند کشور را دارد.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.