1403-05-17 09:42
217
0
90970
افتخارآفرینی رزمی‌کاران گلستانی؛

2 تکواندوکار گلستانی کمربند دان 6 گرفتند

دو تکواندوکار برجسته استان گلستان، اکبر ایمانی و ایمان رهبری، توانستند با موفقیت در آزمون ارتقاء کمربند دان شش، به سطح بالاتری از مهارت در این ورزش رزمی دست یابند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، دو تکواندوکار برجسته استان گلستان، اکبر ایمانی و ایمان رهبری، توانستند با موفقیت در آزمون ارتقاء کمربند دان شش، به سطح بالاتری از مهارت در این ورزش رزمی دست یابند.

 این آزمون که یکی از معتبرترین آزمون‌های ارتقاء کمربند در سطح ملی به شمار می‌آید، به تکواندوکارانی تعلق می‌گیرد که نه تنها در تمرینات خود سخت‌کوش بوده‌اند، بلکه توانسته‌اند در مسابقات و میادین ورزشی نیز عملکرد قابل تحسینی از خود نشان دهند.

 

قبولی این دو ورزشکار گلستانی در آزمون ارتقاء کمربند دان شش، نشان‌دهنده تلاش‌ها و کوشش‌های بی‌وقفه آنان است. این موفقیت نه تنها افتخاری برای خود آنان و خانواده‌هایشان، بلکه برای کل استان گلستان نیز محسوب می‌شود. به ویژه اینکه این دستاوردها نتیجه زحمات و آموزش‌های مؤثر مربیان و حمایت جامعه تکواندو استان بوده است. این موفقیت می‌تواند انگیزه‌ای برای دیگر ورزشکاران جوان گلستانی باشد تا با جدیت بیشتری به تمرینات خود بپردازند و برای دستیابی به اهداف ورزشی خود تلاش کنند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.