1403-06-05 02:21
178
0
91184
توسط کمیته داوران فدراسیون فوتبال انجام شد؛

دعوت ۳ داور گلستانی به کلاس لیگ یک فوتبال

سه داور از استان گلستان به کلاس‌های داوری لیگ یک فوتبال کشور دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، این سه داور گلستانی را برای شرکت در سمینار دانش‌افزایی پیش‌فصل داوری لیگ دسته اول فوتبال کشور برگزیده است.

بر اساس این گزارش، بهمن ممشلی به‌عنوان داور و رضا رایجی و امیرعلی اورسجی به‌عنوان کمک‌داوران، نمایندگان استان گلستان در این سمینار هستند.

این سمینار که با هدف به‌روزرسانی دانش و مهارت داوران پیش از شروع فصل جدید لیگ دسته اول برگزار می‌شود، از روز دوشنبه پنجم شهریور آغاز و تا روز پنجشنبه هشتم شهریورماه ادامه خواهد داشت. محل برگزاری این سمینار نیز در شهر کرج تعیین شده است.

شرکت در این سمینار به داوران منتخب این فرصت را می‌دهد تا با آخرین قوانین و مقررات داوری آشنا شده و تجربیات خود را با دیگر همکاران خود به اشتراک بگذارند.

این رویداد همچنین به‌منظور آماده‌سازی هرچه بهتر داوران برای فصل جدید لیگ دسته اول برگزار می‌شود تا آنها با آمادگی کامل و دانش به‌روز به میدان مسابقات وارد شوند. انتخاب این سه داور گلستانی برای حضور در این سمینار نشان از اعتماد کمیته داوران به توانمندی‌های آنها دارد و می‌تواند فرصتی برای درخشش بیشتر آنها در سطح ملی باشد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.