1403-05-15 14:15
258
0
90945
با حضور نمایندگانی از گرگان و آزادشهر انجام شد؛

درخشش رزمی‌کاران گلستانی در مسابقات قهرمانی هان‌مادانگ

با حضور نمایندگانی از گرگان و آزادشهر، رزمی‌کاران گلستانی در مسابقات آزاد قهرمانی هان‌مادانگ خوش درخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، تکواندوکاران شهرستان گرگان و آزادشهر در مسابقات آزاد هان‌مادانگ که به میزبانی هیئت تکواندو استان البرز برگزار گردید، حضور چشمگیری داشتند. در این رقابت‌ها، مسلم حضرتی از باشگاه طاها به مربیگری امید قاصدآبادی توانست با عملکرد درخشان خود در آیتم جوموک قدرتی، مقام نخست را از آن خود کرده و مدال طلا را به گردن آویزد.

علاوه بر این، ورزشکاران آکادمی سردار شهرستان آزادشهر به مربیگری محمد پیروی نیز موفقیت‌های قابل توجهی را کسب کردند. مرتضی مرتاضی با کسب مقام سوم در آیتم نوپی آپچاگی در رده سنی بالای ۱۹ سال توانست خود را به عنوان یکی از برترین‌ها معرفی کند. همچنین، محمد موحدی با تلاش و پشتکار خود توانست در آیتم یوپچاگی تعادلی به مدال طلا دست یابد و علاوه بر آن، با کسب مدال برنز در آیتم تیویوپچاگی و مدال نقره در نوپی آپچاگی در رده سنی ۱۰ تا ۱۲ سال، به افتخارات خود بیفزاید.

این نتایج نشان از استعداد و تلاش فراوان تکواندوکاران گلستانی دارد که با مربیگری‌های حرفه‌ای و پشتکار خود، توانسته‌اند در سطح ملی بدرخشند و افتخاری برای استان گلستان به ارمغان بیاورند. این دستاوردها نه تنها نمایانگر سطح بالای مهارت و توانایی‌های این ورزشکاران است، بلکه نقش پررنگ مربیان دلسوز و حمایت‌های خانواده‌ها و مسئولین ورزشی را نیز به خوبی منعکس می‌کند.

درخشش این قهرمانان در مسابقات آزاد قهرمانی هان‌مادانگ، نه تنها مایه سربلندی جامعه ورزشی گلستان است، بلکه انگیزه‌ای برای دیگر جوانان منطقه خواهد بود تا با تلاش و پشتکار، به دنبال تحقق رویاهای ورزشی خود باشند. امیدواریم این روند موفقیت‌ها در مسابقات آینده نیز ادامه یابد و شاهد درخشش بیشتر ورزشکاران این منطقه باشیم. بدون شک، توجه و سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه ورزش می‌تواند نتایج بهتری را به دنبال داشته باشد و جایگاه گلستان را در عرصه‌های ورزشی ارتقا دهد.

علاوه بر این، موفقیت‌های به دست آمده نشان می‌دهد که استان گلستان می‌تواند به عنوان یکی از قطب‌های ورزشی کشور در زمینه تکواندو شناخته شود. اگر این حمایت‌ها و توجه‌ها به همین صورت ادامه یابد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در آینده نزدیک، شاهد تربیت و پرورش ورزشکاران بیشتری باشیم که در سطح ملی و بین‌المللی به افتخارآفرینی بپردازند. برای دستیابی به این هدف، لازم است که برنامه‌های آموزشی و تمرینی به روز و کارآمد، به همراه حمایت‌های مالی و معنوی، در دستور کار قرار گیرد. این موضوع نه تنها به ارتقای سطح فنی ورزشکاران کمک خواهد کرد، بلکه می‌تواند انگیزه و امید بیشتری را در میان جوانان منطقه ایجاد کند تا با جدیت و پشتکار به دنبال تحقق رویاهای خود باشند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.