1402-04-20 12:50
1645
0
85672
وقتی که برنامه ورزشی رنگ می‌بازد؛

سفید و سیاهی که مجری صدا و سیما با سردار آزمون به راه‌انداخت

ست سیاه و سفید لباس گرفته تا گفتگویی از موضوع حمایت از سگ و مشقت صدا و سیما برای سانسور خالکوبی نشان دهنده پاس آقای مجری خارج از گود فوتبال به آزمون بود.

به گزارش گلستان ما؛ سردار آزمون فوتبالیست گلستانی  که این هفته میهمان فوتبال برتر بود، میثاقی که پس از رفتن عادل فرودسی پور تمام تلاش خود را کرده بود تا بتواند مخاطب فوتبال برتر را پای این برنامه حفظ کند این هفته پا را خارج از گود فوتبال گذاشت و گفتگویی آن باعث شد که صدا و سیما برای پخش آن با مشقت بیفتد.

نخستین موضوعی که باعث جلب توجه بسیاری از مخاطبان شده بود ست کردن لباس مجری با سردار آزمون بود، رنگ سیاه و سفید که با گفتگوهایی که در این نشست مطرح شد به نظر می رسد انتخاب آن نیز هدفمند بود.

 خالکوبی روی دست سردار آزمون در این نشست که با آستین کوتاه حضور داشت نمایان بود و صدا و سیما را برای حذف آن به مشقت انداخت، از سویی دیگر گفتگوی خارج از گود فوتبال همراه با چالش هایی بود که در فضای مجازی واکنش های مختلفی را به همراه داشت.

آن چیزی که به نظر می رسید سردار آزمون تحت تاثیر جو برلین آلمان و تلاش های منافقان برای ضربه به انقلاب و اسلام قرار داشت و با وجود اینکه دست های آشکار کشورهای غربی برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران مشخص بود در بخشی از صحبت های خود تلویحا به اغتشاشات سال گذشته نیز اشاره کرد.

از سویی  سردار آزمون در این برنامه تلوزیونی نشان داد که هنوز از انتقاد برخی از علمای اهل سنت گلستان به موضوع حضور سگ در فیلمی که از این فوتبالیست گلستانی د  منزلش منتشر شده بود دلخور است و این اقدام را به گونه ای متضاد با حقوق حیوانات دانست و  خواستار وضع قوانینی ضد حیوان آزاری در کشور شد.

همچنین این بازیکن فوتبال به ممنوعیت اسامی که موجب هتک حیثیت مقدسات اسلامی می شود و همچنین عناوین و القاب و نام‌های زننده و مستهجن یا نامتناسب واکنش نشان داد که شاید در این برنامه تلوزیونی آن هم با موضوع ورزشی پسندیده نبود و با تمسخر برخی از اسامی که نزد ایرانیان بسیار ارزشمند است همراه شد.

از سویی دیگر نگاه به توسعه استان گلستان با مطرح کردن دیدار با استاندار و برگزاری کنسرت پاپ در شهر گنبدکاووس بیانگر آن است که این فوتبالیست گلستانی حتی موضوعات و چالش های مهم منطقه خود را نمی شناسد و شاید در فرهنگ غرب اغوا شده است.

انتهای خبر/4202

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.