1403-05-27 15:30
199
0
91076
در ۱۰۰ متر کرال پشت؛

شناگر گلستانی رکورد زد

هومر عباسی، شناگر جوان و بااستعداد گلستانی، با عملکرد درخشان خود توانست رکورد ۱۰۰ متر کرال پشت را بشکند و نام خود را در تاریخ شنا ثبت کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، هومر عباسی، شناگر جوان و بااستعداد گلستانی، با عملکرد درخشان خود توانست رکورد ۱۰۰ متر کرال پشت را بشکند و نام خود را در تاریخ شنا ثبت کند. این موفقیت در چارچوب رقابت‌های انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جهان بوداپست مجارستان ۲۰۲۴ به دست آمد که در شهر اصفهان طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه برگزار شد.

تیم استان گلستان که با چهار شناگر گرگانی به این رقابت‌ها اعزام شده بود، توانست در اولین روز مسابقات، حضوری درخشان داشته باشد و تمامی شناگران این تیم به فینال راه پیدا کردند. 

در این مسابقات، هومر عباسی با قدرت نمایی در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت، علاوه بر کسب مقام اول، رکورد جدیدی را در این ماده به ثبت رساند و با ثبت زمان ۵۳/۷۵ ثانیه، رکورد پیشین را شکست. این موفقیت بزرگ، او را به یکی از امیدهای اصلی تیم ملی برای رقابت‌های جهانی بوداپست تبدیل کرده است.

همچنین، آراد موسوی نسب دیگر شناگر توانای گلستانی، در ماده ۵۰ متر قورباغه با ثبت رکوردی درخشان موفق به کسب مقام اول شد و توانایی‌های خود را به نمایش گذاشت. پدرام کشمیری نیز در ماده ۲۰۰ متر پروانه با تلاش فراوان توانست مقام سوم را از آن خود کند و نام خود را در بین بهترین‌های این رقابت‌ها جای دهد.

علاوه بر این موفقیت‌ها، حضور قدرتمند و هماهنگ تیم گلستان در این رقابت‌ها، نشان‌دهنده سطح بالای آمادگی و تمرینات فشرده این تیم است. این تیم توانسته است با استفاده از تجربیات و راهنمایی‌های مربیان برجسته خود، به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد. درخشش این سه شناگر گلستانی نه تنها افتخاری برای استان گلستان است، بلکه امیدی برای تیم ملی ایران به حساب می‌آید که با حضور چنین استعدادهایی، بتواند در عرصه جهانی بدرخشد.

حضور قدرتمند و موفقیت‌های این سه شناگر گلستانی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی، نشان‌دهنده استعدادهای بالای ورزشکاران این استان در عرصه شنا است و امید می‌رود که در مسابقات جهانی بوداپست، شاهد درخشش هر چه بیشتر این قهرمانان باشیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.