1403-03-30 10:33
316
0
90421
پس از یک بازی نفس‌‌گیر؛

شهرداری گرگان نائب قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد

بازی فینال لیگ برتر بکستبال با نتیجه ۹۴ بر ۹۹ به نفع طبیعت اسلامشهر به پایان رسید و تیم شهرداری گرگان، با وجود تلاش‌های فراوان، شکست خورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، شهرداری گرگان و طبیعت اسلامشهر از ساعت ۱۷ امروز در سالن امام خمینی (ره) گرگان در مقابل هزاران هوادار پرشور بسکتبال به میدان رفتند. این مسابقه که یکی از حساس‌ترین و نفس‌گیرترین بازی‌های فصل بود، با نتیجه ۹۴ بر ۹۹ به نفع طبیعت اسلامشهر به پایان رسید و تیم شهرداری گرگان، با وجود تلاش‌های فراوان، شکست خورد.

به این ترتیب، گرگانی‌ها که در سه سال گذشته قهرمان جدایی‌ناپذیر لیگ شده بودند، امسال بر سکوی نائب قهرمانی ایستادند و نتوانستند عنوان قهرمانی خود را حفظ کنند. این شکست، برای بسیاری از هواداران گرگانی تلخ بود، اما تیم‌شان با عملکردی قابل‌توجه و تلاش بی‌وقفه نشان داد که همچنان یکی از قدرت‌های برتر بسکتبال ایران است. هواداران گرگانی که با شور و شوق به سالن آمده بودند، تا آخرین لحظه با تشویق‌های خود تیم‌شان را حمایت کردند و نشان دادند که حتی در لحظات سخت نیز پشتیبان تیم محبوبشان هستند.

این دیدار در شرایطی برگزار شد که کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، نیز با حضور در گرگان از نزدیک شاهد این بازی پرهیجان بود. حضور وی نشان‌دهنده اهمیت این مسابقه و توجه ویژه به ورزش بسکتبال در کشور است. وزیر ورزش و جوانان در حاشیه این دیدار، با اشاره به تلاش و روحیه جنگندگی هر دو تیم، تاکید کرد که بسکتبال ایران با داشتن چنین تیم‌ها و هوادارانی، آینده‌ای روشن در پیش دارد.

در مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال، پنج دیدار برگزار می‌شود و تیم‌های شهرداری گرگان و طبیعت اسلامشهر تا قبل از این بازی، هر کدام دو پیروزی به دست آورده بودند. این رقابت نزدیک و پایاپای، هیجان زیادی به لیگ امسال بخشید و باعث شد تماشاگران از لحظه‌لحظه بازی لذت ببرند. هر دو تیم با نمایش بازی‌های جذاب و فنی، نشان دادند که لیاقت حضور در فینال را دارند و این دیدارها به‌یادماندنی‌ترین لحظات فصل را رقم زدند.

علاوه بر این، گرگانی‌ها امسال با انجام ۵۴ بازی رکورددار تعداد بازی‌های انجام‌شده در لیگ برتر شدند. این رکورد نشان‌دهنده تعهد و پایداری تیم در طول فصل و توانایی آن‌ها در مقابله با چالش‌های مختلف است. با وجود اینکه نتوانستند به قهرمانی دست یابند، اما به‌طور حتم این تجربه ارزشمند به آن‌ها کمک خواهد کرد تا در فصل‌های آینده با قدرت بیشتری به میدان بازگردند و بار دیگر برای قهرمانی بجنگند. این تیم با داشتن بازیکنان بااستعداد و کادری مجرب، نشان داده که همیشه یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و هواداران می‌توانند به آینده‌ای روشن امیدوار باشند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.