1394-04-11 12:58
1867
0
16998
سنچولی: بچه‌ نیستیم که کسی ما را فریب دهد؛

صحبت‌های دباغیان صحت ندارد / نه عذرخواهی کردیم و نه ائتلاف تشکیل دادیم

ایمان سنچولی در واکنش به صحبت‌های سرمربی تیم ملی کاراته گفت: به‌هیچ‌عنوان صحبت‌های غلامرضا دباغیان صحت ندارد و تمام صحبت‌های او را تکذیب می‌کنم.

به گزارش گلستان ما، ایمان سنچولی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه، در واکنش به صحبت‌های سرمربی تیم ملی که مدعی شده معترضان حاضر در اردو (گنج‌زاده، فرخی و بابان) بهمن عسگری و ایمان سنچولی را فریب داده‌اند و باعث شده‌اند آن‌ها نیز به نحوه برگزاری انتخابی‌ها اعتراض کنند، گفت: به‌هیچ‌عنوان صحبت‌های غلامرضا دباغیان صحت ندارد و تمام صحبت‌های او را تکذیب می‌کنم. شب گذشته با دباغیان صحبت و اعلام کردیم اگر قرار است انتخابی تیم ملی برگزار شود باید این انتخابی‌ها بین 7 نفر برگزار شود نه بین ما 5 نفر اما دباغیان اجازه نداد ما حرفمان را بزنیم، گفت یا انتخابی بدهید یا اردو را ترک کنید و بعدازآن رفت.

وی در ادامه افزود: ما همان لحظه با علی کتیرایی مربی تیم ملی کاراته تماس گرفتیم و موضوع را با او در میان گذاشتیم، او بلافاصله پیش ما آمد و حضوری با ما صحبت کرد. کتیرایی اعلام کرد که شما شایسته هستید و می‌توانید در اردوها بمانید و سال‌ها برای تیم ملی افتخارآفرینی کنید. بعد از پایان صحبت‌های کتیرایی ما راهی خوابگاه شدیم و صبح خبردار شدیم که بابان، فرخی و گنج‌زاده باید اردوها را ترک کنند.

وی در مورد اینکه دباغیان مدعی شده آن سه نفر شمارا فریب دادند، آیا این موضوع صحت دارد، گفت: به‌هیچ‌عنوان کسی ما را فریب نداده. ما که بچه نیستیم که کسی بخواهد ما را فریب بدهد. این تصمیمی بود که خودمان گرفتیم و اصلاً فریبی در کار نبود.

سنچولی در واکنش به صحبت‌های سرمربی تیم ملی که مدعی شده که وی و عسگری بعد از عذرخواهی از کادر فنی در اردوها باقیمانده‌اند، گفت: به‌هیچ‌عنوان از کسی عذرخواهی نکردیم و کادر فنی از ما خواست و ما هم در اردوها ماندیم. اینکه گفته‌اند ما گروهی تشکیل دادیم و ائتلاف کردیم اصلاً صحت ندارد.

سنچولی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: حدود 5 سال تجربه حضور در تیم ملی را در کارنامه دارم. بد و خوب را می‌توانم تشخیص بدهم و این‌طور نیست که کسی بخواهد برایم تعیین تکلیف کند. ما به خواسته خودمان تصمیم گرفته بودیم که انتخابی دوباره برگزار شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.