1394-03-06 16:55
2200
0
15314
عصر جمعه برگزار می شود:

عابربانک فوتبال ایران به گلستان می آید / حسین هدایتی جمعه مهمان ویژه بازی خیرخواهانه فوتبال در گرگان است

حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین و خریدار باشگاه پرسپولیس که از او به عنوان عابربانک فوتبال ایران یاد می شود عصر جمعه مهمان مردم گرگان در بازی خیرخواهانه فوتبال است.

به گزارش گلستان ما ؛ دیدار خیرخواهانه تیم فوتبال منتخب تیم ملی 98 و پیشکسوتان گلستان عصر جمعه 8 خرداد ماه در استادیوم کریم آباد گرگان برگزار می شود.

این بازی مهمانان ویژه ای دارد که علی پروین ، علی دایی و خداداد عزیزی نیز جزو آن هستند ضمن اینکه علی صادقی و بنفشه خواه از بازیگران سینما و تلویزیون نیز در این مراسم حضور دارند.

اما شاید حضور حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین که این روزها نامش در مزایده باشگاه پرسپولیس زیاد شنیده می شود از مهمانان ویژه این بازی است .

آشنایی با حسین هدایتی :

حسین هدایتی دولابی (زاده ۱۳۴۲ در دولاب، تهران) سرمایه‌دار و مدیر ورزشی ایرانی است. شهرت وی بیشتر به جهت کمک‌های مالی کلان در اواخر دههٔ ۱۳۸۰ به تیم فوتبال پرسپولیس تهران و تأسیس باشگاه فوتبال استیل‌آذین تهران است که با هزینهٔ بسیار در لیگ برتر فوتبال ایران حضور یافته‌است.

پدر حسین هدایتی کارخانه‌دار بوده است. به گفتهٔ هدایتی پدرش برایش مغازه‌ای می‌خرد و او با یک سرمایهٔ ۱۳هزار تومانی کار خود را شروع می‌کند. او در این مغازه واشرها و لولاهای کابینت تولید می‌کرده است. بعدها به تولید تزیینات پرده روی می‌آورد. سپس یک سولهٔ ۱۱ هزار متری در شهرک صنعتی علی‌آباد خریداری می‌کند.

من هر چی گیرم می‌آمد ملک می‌خریدم و هرچه دارم از ملک دارم.

به گفتهٔ هدایتی او در زمانی که دریکی از نهادهای نظامی مشغول کار بوده است عیدی‌هایی در حد ۲۵۰۰ تومان دریافت می‌کرده است. او این پول‌ها را صرف خرید سکه، زمین و ... می‌کرده و به عنوان برکت زندگی به آن‌ها می‌نگریسته است. با گذشت زمان برخی از این زمین‌ها قیمتشان به میلیاردها تومان می‌رسد. به عنوان نمونه خودش به خرید زمینی به قیمت دو میلیارد و سپس فروش آن به قیمت سیصد میلیارد تومان، و یا خرید زمینی به قیمت ۲۱ میلیارد تومان و افزایش قیمت آن زمین تا ۱۶۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۳ اشاره می‌کند.

هدایتی که در فوتبال ایران به «عابربانک» مشهور است پیش از ورود به فعالیت های اقتصادی نظامی بوده است.

از دارایی‌های که به وی نسبت داده شده‌است می‌توان به مالکیت شرکت هلدینگ استیل آذین ایرانیان، صنایع استیل آذین، شرکت خاورآذین، شرکت فجر گالوانیزه سپاهان کاشان، چندین کارخانهٔ فولادسازی و ورق، شرکت نایبند بزرگترین شرکت پرورش میگوی ایران و نیز برج‌سازی در دبی، سهام‌داری بانک خصوصی تات، ریاست چندین شرکت تجاری در ایران و کشورهای دیگر خاورمیانه، و داشتن املاک کشاورزی و مسکونی متعدد در ایران و کشورهای حاشیهٔ خلیج فارس اشاره کرد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.