1403-07-01 09:37
42
0
91473
نایب‌رئیس هیات کشتی گلستان:

مسئولان نگاهشان را به کشتی تغییر دهند

نایب‌رئیس هیات کشتی گلستان گفت: انتظار ما این است که مسئولان استان با توجه به ظرفیتی که کشتی استان دارد نگاه خود را به کشتی تغییر دهند.

 حسن طهماسبی در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: روزی که هیات کشتی استان را تحویل گرفتیم ریالی در حساب هیات کشتی پول نبود و امروز تلاش‌های زیادی در هیات کشتی صورت‌گرفته است.

نایب‌رئیس هیات کشتی گلستان ادامه داد: امروز مسابقات استانی را به بهترین نحو برگزار می‌کنیم و مسابقات استان در سطح ملی است و حتی این توانایی داریم مسابقات کشوری را در استان میزبانی کنیم.

طهماسبی بیان کرد: از زمان حضور رئیس هیات کشتی تجهیزات خوبی را تا مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان برای استان تدارک دیدیم و تاکنون سه اردوی تیم ملی را در استان برگزار کردیم.

وی افزود: با اردوی آماده‌سازی نوجوانان در گلستان شاهد قهرمانان نوجوانان در آسیا بودیم و اردوی نونهالان در استان برگزار کردیم و همه این‌ها پشتیبانی این شده که ۱۰ کشتی‌گیر ما در رده نونهالان و نوجوانان مقام کسب کردند.

نایب‌رئیس هیات کشتی گلستان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی خوب در استان صورت‌گرفته اما به دلیل مسائل مالی و بضاعت استان تنها ۳۰ درصد این برنامه اجرا شده است و در مباحث مالی با مشکل روبه‌رو هستیم و انتظار ما این است که مسئولان استان با توجه به ظرفیتی که کشتی استان دارد نگاه خود را به کشتی تغییر دهند.

طهماسبی تأکید کرد: فدراسیون کشتی طوری کار می‌کند هیات‌های استان به بهترین نحو کشتی را پرورش دهند و از هیات استانی چنین درخواستی داریم.

انتهای خبر/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.