1402-06-12 09:10
1354
0
86316
به میزبانی گلستان برگزار می‌شود؛

مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور

رئیس هیأت کشتی گلستان گفت: مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور به میزبانی گلستان برگزار می‌شود.

علی‌اکبر بصیرنیا در گفتگو با گلستان ما گفت: برای نخستین بار مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور در استان گلستان به میزبانی هیأت کشتی استان گلستان با حضور کشتی‌گیران ساحلی استان‌های سراسر کشور در استان گلستان برگزار می‌شود و نفرات برتر به مسابقات کشتی ساحلی جهانی اعزام خواهند شد.
رئیس هیأت کشتی گلستان ادامه داد: مسابقات ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۲ در سالن ساحلی شهرستان بندر ترکمن برگزار خواهد شد و ۱۸ شهریور ماه پذیرای کشتی‌گیران سراسر کشور خواهیم بود.
بصیرنیا بیان کرد: در این راستا مسابقات انتخابی کشتی ساحلی استان گلستان به میزبانی بندرترکمن برگزار شد، این مسابقات در چهار وزن با حضور مسئولان، مربیان و نماینده هیأت کشتی استان برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: در وزن ۷۰ کیلوگرم پارسا محمودی، در وزن ۸۰ کیلوگرم میلاد کلاهی، در وزن ۹۰ کیلوگرم حبییی و آرش نیرآبادی و در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم غلامرضا گودرزی و حسین رایجی به عنوان نفرات برگزیده این مسابقات معرفی شدند.
این مقام مسئول ابراز داشت: ضمنا درصورت بازنگری در این اوزان توسط اعضای کمیته فنی (اسلام مردانی، یوسف شربتی، محسن مازنی) تغییراتی صورت خواهد گرفت که به اطلاع خواهد رسید.
انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.