1394-02-28 03:15
2015
0
14797
طیبی خبر داد :

وزیر ورزش و جوانان امروز به گلستان سفر می‌کند+ برنامه‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: وزیر ورزش و جوانان ظهر امروزا برای افتتاح یکی از بزرگترین طرح‌های ورزشی گلستان به این استان سفر می‌کند.

به گزارش گلستان ما ؛ بهمن طیبی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان ساعت 10 و 15 دقیقه صبح امروز تهران را به مقصد گلستان ترک کرده و پس از دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در گلستان، با کارکنان و فعالان ورزش و جوانان استان گلستان دیدار می‌کند.

وی افزود: محمود گودرزی عصر امروز پس از غبارروبی گلزار شهدا در گنبدکاووس ، برای افتتاح استادیوم 5 هزار نفری گنبدکاووس رفته و یکی از بزرگترین طرح های ورزشی استان گلستان را افتتاح می‌کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان تصریح کرد:احداث ورزشگاه گنبدکاووس به مساحت 24 هکتار با گنجایش 5 هزار نفری تماشاچی، رختکن مجزا و زمین فوتبال استاندارد با ابعاد 105 در 68 متر و ساختمان‌های اداری مرتبط و همچنین پیست دوومیدانی 6 خط، با تامین 600 لوکس روشنائی و قابل توسعه به مجموعه 15 هزار نفری از شهریور ماه سال 1387 آغاز شده است.

به گفته طیبی، 10 میلیارد تومان از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور برای این مجموعه هزینه شده و همه بخش‌های آن مانند چمن مصنوعی قابل بهره‌برداری است.

وی گفت: این مجموعه برای شرق استان گلستان ساخته شده و ورزشکاران شرق استان گلستان از آن بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.