1394-04-14 07:03
2206
0
17124
وحید تجری مطرح کرد :

وضعیت اسفبار فوتبال در گلستان / صراحتاً می گویم که سرپرست فعلی در اداره امور کاملاً ناتوان است

مالک باشگاه فرهنگی ورزشی امید گلستان گفت: بنده صراحتاً می گویم سرپرست هیئت فوتبال استان در امر مدیریت اداری این رشته کاملا ناتوان است و این مساله ضعفی بزرگ برای فوتبال استان مان به دنبال دارد.

به گزارش گلستان ما ، وحید تجری در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: باشگاه امید گلستان از سال 90 تاسیس شد و طی این سال ها علاوه بر کسب بارها عنوان قهرمانی در استان، در مرحله اول لیگ 3 کشور نیز قهرمان شود و تنها تیم گلستانی است که با تیم ملی جوانان ایران در کمپ اصلی تیم ملی به سرمربی علی دوستی مهر و مدیریت مهدی مهدوی کیا بازی کرد.

وی اظهار کرد: تنها باشگاه در فوتبال کشور هستیم که بازیکن خود به نام آقای عزیز قاضی لار را به عنوان مدیر عامل باشگاه معرفی کردیم که ایشان در فوتبال همواره یار و یاور من بوده است.

قاضی لار فوتبالیستی است که در سال 93 به عنوان اسطوره فوتبال گلستان انتخاب شد و مورد تقدیر اعضای محترم شورای شهر گرگان قرار گرفت.

تجری درباره انگیزه خود از راه اندازی تیم امید گلستان عنوان کرد: بنده به پیشنهاد دوست عزیزم آقای عزیز قاضی لار که ارادت قلبی خاصی به ایشان دارم، برای راه اندازی تیم جوانان دست به کار شدم و از این تریبون به فوتبال دوستان و طرفداران تیم امید گلستان قول می دهم قهرمانی مجددی را در سال 94 برای هم استانی های خودم به ارمغان آوریم.

عزیز قاضی لاری مدیرعامل باشگاه امید گلستان

وی درباره برنامه های فصل تابستان تیم امید گلستان گفت: این روزها تیم امید گلستان در حال آماده سازی بدنی و انجام تمرینات در استادیوم 15 هزار نفری کریم آباد گرگان با سرمربیگری محسن کریمی برای مسابقات 15 مرداد سال جاری لیگ برتر است که خوشبختانه تمرینات با نشاط و طراوت خوبی در حال اجرا می باشد و بازیکنان نیز هم قسم شده اند از نام و عناوین قهرمانی امید گلستان دفاع کنند.

تجری با اشاره به تهیه یک دستگاه خودروی ون برای سرویس دهی و ایجاد شرایط مطلوب برای حمل و نقل بازیکنان افزود: ان شالله از هفته آینده برای بازیکنان برنامه اردو داریم تا به شرایط خوابگاه و جو اردو عادت کنند که این اردوی یک هفته ای بعد ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در تست اخیر باشگاه از بازیکنان نیز، 17 بازیکن مدنظر جذب شدند اما همچنان تست گیری ما از جوانان با استعداد استان فعال است.

مالک باشگاه امیدگلستان در بخش دیگری از گفتگوی خود با زرین نامه با ارزیابی وضعیت فوتبال در استان، اذعان داشت: وضع این روزهای فوتبال استان اسفناک است و با توجه به اینکه سرپرست هیئت فوتبال استان 4 ماه پیش به پایان رسیده، به نظرم در حال حاضر فعالیت ایشان به عنوان سرپرست غیر قانونی و نامعتبر است و با این شرایط باید شاهد ادامه بدبختی های فوتبال در گلستان با سرپرست فعلی باشیم.

تجری با بیان اینکه سرپرست فعلی هیئت فوتبال باید قدر مرد زحمتکشی چون مرتضی شکی را بداند که خدمت او برای فوتبال استان بر همه آشکار است، تصریح کرد: متاسفانه فوتبال در گلستان دارد به ناکجا آباد می رود که امیدوارم با انتخابات جدید هیئت فوتبال استان، وضعیت فعلی فوتبال بهبود یابد. 

عباس صفرخانی مدیر رستوران تورنگ و عضو هیئت مدیره باشگاه

وی ادامه داد: گواه اظهار نظر بنده در نظرسنجی 2 هفته پیش برنامه ورزش پنج شبکه سبز گلستان است که بالای 85 درصد به نارضایتی فوتبال و سرپرست فوتبال استان رای داده اند و این مساله ضرورت یک تغییر اساسی را دو چندان می کند.

تجری تاکید کرد: ورزش استان بداند باید مدیرانش ورزشی باشند نه چیزی که حال شاهد آن هستیم.

مالک باشگاه گلستان همچنین در ادامه با اشاره به تشکیل کادر جدید هیئت مدیره خود در سال 94 اعلام کرد: ابوالفضل تجری، عزیز قاضی لار، سید مصطفی حسینی، عباس صفرخانی مدیریت محترم رستوران تورنگ و صفر پایین محلی عضو شورای اسلامی شهر گرگان اعضای جدید هیئت مدیره این باشگاه هستند که ان شالله با کمک این عزیزان بتوانیم فوتبال استان و تیم امید گلستان را به جایگاه واقعی آن برسانیم.

تجری در پایان با قدردانی از مرتضی شکی، قاسم برزمینی، منصور دمیرچی و تمام حامیان تیم امید گلستان خاطر نشان کرد: هدف و مجموعه امید گلستان کسب مقام های قهرمانی است که بنده با افتخار می گویم، امید گلستان افتخار بی چون و چرای استان خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.