1395-03-21 10:03
1548
0
33330
رییس اداره ورزش و جوانان گمیشان خبر داد:

پرتابگر گلستانی در راه کسب سهمیه المپیک ریو برزیل

رییس اداره ورزش و جوانان گمیشان از اعزام امید تاجی پرتابگر این شهرستان به مسابقات بین المللی ترکیه با هدف کسب سهمیه المپیک ریو برزیل خبرداد.

به گزارش گلستان ما، حاج گلدی گرکز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری سلامی افزود: تاجی ورزشکار ارزنده گلستانی به همراه سایر ملی پوشان دو و میدانی کشور امروز عازم ارزروم ترکیه می شود.

وی ادامه داد: در شهرستان گمیشان ورزشکاران مستعدی در بخش های مختلف دو و میدانی فعالیت دارند.

به گفته وی، والیبال نیز در این شهرستان جایگاه ویژه ای داشته و در سطح همگانی و البته قهرمانی فعالیت های مطلوبی صورت می گیرد.

گرکز همچنین خواستار حضور پر رنگ تر حامیان مالی در ورزش این شهرستان شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون، ملی پوشان اعزامی را مریم طوسی، فرزانه فصیحی، جواهر زمانی، کیوان قنبرزاده، محمد ارزنده، سبحان طاهرخانی، محمدرضا وظیفه دوست، سجاد هاشمی آهنگری، محمد چشمه زار، امید تاجی، بهنام شیری، علی ثمری، محمد بنی آدم، میلاد سیار، میلاد دریساوی، وحید صدیق، رضا ملک پور، محمد صمیمی، محمود صمیمی، علی خدیور، یونس یوسف‌وند و مهدی زمانی تشکیل می دهند.

رضا قاسمی که به همراه حامد احمدپور مربی خود در اردوی آلمان به سر می‌بُرد، از شب گذشته وارد ارزروم شد تا به تیم ملی ایران ملحق شود.

ایگور پاکلین، محسن اکبرپور، هاشم صیامی، ایوب دادروان، لیلا مرادی عاشوری، محمد فردین محمد زاده، امیر الوند و امیر محمد صلح میرزایی به عنوان مربیان و سرپرستان ورزشکاران کشورمان را همراهی خواهند کرد. 

این مسابقات روزهای شنبه و یکشنبه (22 و 23 خرداد ماه) در ارزروم ترکیه برگزار خواهد شد.

امید تاجی امسال در رقابت های دو و میدانی آغاز فصل قهرمانی کشور در ماده پرتاب نیزه با پرتابی به میزان 73.15 متر عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

تاجی در رقابت های قهرمانی جایزه بزرگ کشور نیز در رشته پرتاب نیزه بخش مردان با رکورد 72:28 متر به عنوان سومی این رقابت ها رسید.

شهرستان گمیشان با 67 هزار نفر جمعیت در جنوب غربی استان گلستان وهم مرز با کشور ترکمنستان واقع است.

در سال گذشته حدود 800 نفر ورزشکار بیمه شده در این شهرستان مرزی فعالیت داشتند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.