1393-12-25 19:52
2525
1
12017
اظهار نظر دو فعال ورزشی :

رضا عباسی : بسکتبال گرگان در جدال شورا و شهردار قربانی نشود / یاسرسجادی فر : چرخه بسکتبال گرگان اشکال دارد

رضا عباسی و یاسر سجادی فر دو تن از فعالین ورزشی گرگان در جلسه هم اندیشی هواداران بسکتبال گرگان بر تقویت کانون تخصصی هواداران بسکتبال و حمایت همه جانبه از این ورزش تاکید کردند.

به گزارش گلستان ما ؛ رضا عباسی یکی از فعالین ورزشی شهر گرگان عصر امروز دوشنبه 25 اسفندماه در جلسه هم اندیشی هواداران بسکتبال گرگان گفت : وقتی در شورای شهر که باید الگوی همه مردم شهر باشد اینگونه بی اخلاقی ها صورت می گیرد چگونه از مردم و تماشاگران روی سکوها انتظار داریم اخلاق را رعایت کنند.

عباسی گفت : در خصوص نامه ای که وزارت کشور مبنی بر عدم تیمداری شهرداری ها ارسال کرده باید بگویم که این نامه یک توصیه بوده و نگفته شورا و شهرداری تیم داری نکنند .

وی با بیان این نکته که از آغاز دوره چهارم شوراها بحث تیمداری یا عدم تیمداری شهر داری مطرح بود خاطرنشان کرد: بعد از اینکه حکم صادقلو در بهمن ماه تمام شد بسیاری از اعضای شورا در این قضیه و هیاهوی بعد از آن درگیر شدند و بسکتبال داشت در این میان قربانی می شد.

این فعال فرهنگی ورزشی اذعان کرد: اگر شهرداری برای بسکتبال گرگان هزینه می کند نباید منتی بر سر ما و شهروندان بگذارد چون پول بسکتبال از محل عوارضی است که خود ما مردم می دهیم .

رضا عباسی ادامه داد: در مورد تماشاگران هم عرض کنم که باید آموزش داده شوند و مانند تیم علم و ادب مشهد تماشاگران و مریبان در دروه آموزشی شرکت کنند.

عباسی با اشاره به اینکه نام گرگان در فدراسیون و لیگ بسکتبال بد در رفته تصریح کرد: وقتی در راهروهای وزارت ورزش با گودرزی وزیر برخورد کردیم و قضیه بسکتبال گرگان را گفتیم ، گفت : "اوه اوه بسکتبال گرگان" و یا اینکه مصطفی هاشمی در مواجهه با ابراهیم جرجانی جوری مظلوم نمایی کرد که انگار مقصر اصلی گرگانی ها بودند ، این موارد نشان می دهد که اسم تماشاگران گرگانی بد در رفته است .

چرخه بسکتبال گرگان اشکال دارد

یک فعال ورزشی دیگر نیز در این جلسه اظهار کرد: هزینه های بودجه ای ورزش گرگان از محل عوارض دریافتی از مردم تامین می شود و تمامی مسئولین گرگانی نسبت به ورزش بسکتبال که فراتر از یک تیم برای مردم گرگان است احترام می گذارند لذا اینکه بسکتبال از آن ارتزاق می کند چیز زیادی نیست .

یاسر سجادی فر گفت : پشتوانه سازی در ورزش مهم است اما اصل نیست و اینکه ما تعداد زیادی پهلوان داشته باشیم دلیل نمی شود ورزش اول شهر چون ستاره ای ندارد را نادیده بگیریم .

وی تاکید کرد: برای کانون تخصصی هواداران بسکتبال گرگان چه هزینه ای کردیم و چند دوره آموزشی گذاشتیم ، چند بار رفتیم ببینیم دارند چکار می کنند ؟

این فعال ورزشی حامی بسکتبال گرگان تصریح کرد: هر اندازه که در روی سکوها حلقه های ارتباطی بین تماشاگران برقرار است اما پشت سکوها این حلقه های ارتباطی برقرار نیست و بنظر من این چرخه اشکال دارد .

سجادی فر درخواست کرد که بین کانون هواداران و مربیان تیم بسکتبال شهرداری گرگان یک ارتباط مستقیم بوجود اید .

یاسر سجادی فر گفت : مشکل بسکتبال گرگان و سکوهای آن ریشه ای تر از آن است که بخواهد با حذف چند تماشاگر این بیماری را علاج کرد .  

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

رضایی

سلام اشکال چرخه هم ... نوع جدید اشکال است که دبیر کانون رامیانهای مقیم گرگان از مدیریت بسکتبال گرفته . احسان یاسر جان حوان دهه پنجاه هم کلاس مادر خانم من توی رامیان . انصافا خوب ماندی آقای رضای عباسی هم متخصص بسکتبال شده خدارو شکر این همه دانشگاه و موسسه و کانونهای فروش مدرک خلاصه متخصص هواداری بسکتبال هم داریم دل درد و رودل ، دردسر و سردرد و ... بدون حق وزیت

0
0
پاسخ
1393-12-27 17:04

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.