1394-05-12 16:26
3316
0
18444
شاهکار کاراته کاهای گالیکش؛

کاراته کاهای گالیکش به نمایندگی از گلستان نائب قهرمان کشور شدند + تصاویر

رییس هیئت کاراته گالیکش گفت: کاراته کاهای گالیکش درمجموع مسابقات آقایان و بانوان به مقام نایب‌قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی نیوزیلند دست یافتند.

به گزارش گلستان ما، شیان "علی‌اکبر بارانی" در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: چهاردهمين دوره رقابت‌های قهرمانی كشور سبك گوجوكای jkf كن بوكان در دو بخش بانوان و آقایان در تاریخ 8 و 9 مردادماه سال جاری در سالن چندمنظوره چيتگر تهران برگزار شد.

وی افزود: ازآنجایی‌که این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات نیوزیلند را داشتن در سطح خوبی برگزار شد.

مربی کاراته شهرستان گالیکش گفت: شهرستان گالیکش به نمایندگی از استان گلستان با 14 ورزشکار در بخش آقایان شرکت کرد بود که با کسب 7 مدال طلا، دو نقره و یک برنز پس از استان خوزستان موفق به کسب مقام دوم مسابقات شد.

وی خاطرنشان ساخت: استان‌های تهران و مازندران نیز به ترتیب به عناوین سوم و چهارم مسابقات دست‌یافتند.

رییس هیئت کاراته شهرستان گالیکش اظهار داشت: ارزش کار کاراته کاهای پسر گالیکش آنجا مشخص می‌شود که بدانیم استان خوزستان با 120 ورزشکار، و تهران با 150 ورزشکار در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

به گفته مربی کاراته پسران شهرستان گالیکش در رده سنی نوجوانان طاها قاضی محسنی و محمدجواد بارانی موفق به کسب گردن‌آویز طلا و جواد خیجی به نشان برنز دست‌یافت‌اند.

وی تصریح کرد: در رده سنی جوانان نیز محمد فارسیانی، کیانوش صفی، ابوالفضل بارانی، امیرحسین خان ششدر و محمد اصغری موفق به کسب گردن‌آویز طلا و امیرحسین میرزایی و امیرحسین شیخ نیز موفق به کسب مدال نقره شدند.

nilkooh337 1

بانوان کاراته کاهای گالیکش سوم کشور شدند

نایب‌رییس هیئت کاراته شهرستان گالیکش در خصوص ششمین دوره مسابقات قهرمانی سبك گوجوكای jkf كن بوكان بانوان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: این مسابقات به میزبانی استان تهران و در سالن چیتگر این شهر برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه نفرات اول تا سوم این مسابقات به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات نیوزیلند فراخوانده شده‌اند گفت: استان‌های مازندران، خوزستان، شهرستان گالیکش به نمایندگی از استان گلستان و تهران به ترتیب توانستند به مقام‌های اول تا چهارم مسابقات دست یابند.
شیان مونس بارانی افزود: گالیکش توانست با 6 مدال طلا و یک نقره به این مقام دست یابد.

وی تصریح کرد: خانم‌ها الهام خسروی و حدیثه بارانی در رده سنی بزرگ‌سالان موفق به کسب مدال طلا و خانم عصمت یادگاری موفق به کسب گردن‌آویز نقره شد.

به گفته شیان بارانی خانم الهام میر حسینی، سیده فاطمه سید الحسینی و مهلا باقری در رده سنی نوجوانان موفق به کسب مدال طلا شدند و خانم محدثه نوربخش نیز در رده سنی امید به مدال طلا دست‌یافت.

وی با اشاره به اینکه گالیکش در این دره از مسابقات با 8 ورزشکار حضور یافته بود خاطرنشان ساخت: بانوان گالیکشی با توجه به اینکه استان مازندران با 70 ورزشکار، استان خوزستان با 43 ورزشکار شرکت داشتند دست‌به‌کار بزرگی زدند.

پایگاه خبری تحلیلی نیلکوه نیز به‌نوبه خود این موفقیت را به کاراته کاها و خانواده‌هایشان، مربیان و جامعه ورزشی تبریک می‌گوید.

کاراته کاهای گالیکش درمجموع مسابقات آقایان و بانوان به مقام نایب‌قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی نیوزیلند دست یافتند.

nilkooh337 1

nilkooh337 1

nilkooh337 1

nilkooh337 1

nilkooh337 1

nilkooh337 1

nilkooh337 1

nilkooh337 1

nilkooh337 1

nilkooh337 1

nilkooh337 1

nilkooh337 1

nilkooh337 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.