1394-02-21 11:34
1600
0
14532
کاپیتان کردکویی تیم ملی والیبال زیر 23 سال بانوان:

کم‎تجربگی بازیکنان باعث ناکامی ما شد / به اردوی بزرگ‌سالان می‎روم

کاپیتان کردکویی تیم ملی والیبال زیر 23 سال بانوان گفت: کم‎تجربگی بازیکنان باعث ناکامی ما شد اما پیش‎بینی من رتبه ششم بود.

به گزارش گلستان ما، مهسا صابری در خصوص علت ناکامی تیم ملی والیبال زیر 23 سال بانوان در نخستین دوره والیبال بانوان زیر ٢٣ سال آسیا اظهار کرد: کم‎تجربگی بازیکنان باعث این ناکامی شد.

وی ادامه داد: به هر ترتیب نخستین تجربه این تیم در چنین رقابت‎هایی بود و طبیعی است که هماهنگی خوبی در بین بازیکنان نباشد اما باز هم پیش‎بینی خودم قرارگیری در جایگاه ششم بود اما قسمت این بود که هشتم شویم.

کاپیتان گلستانی تیم ملی والیبال زیر 23 سال بانوان در خصوص زمان بازگشت تیم به ایران گفت: طبق برنامه‎ریزی‎هایی که اعلام شده، امشب پرواز به سمت ایران انجام می‎شود و فردا وارد خاک ایران خواهیم شد.

صابری تاکید کرد: بلافاصله در روز دوشنبه به سمت گرگان حرکت می‎کنم و روز چهارشنبه هم باید برای حضور در تیم ملی بزرگ‌سالان، به تهران سفر کنم.

وی اضافه کرد: 27 اردیبهشت‎ماه جاری اعزام تیم ملی بزرگ‌سالان به سمت چین خواهد بود و تلاش می‎کنم که در تیم ملی بزرگ‌سالان نمایش بسیار خوبی داشته باشم.

کاپیتان گلستانی تیم ملی والیبال زیر 23 سال بانوان در خصوص وضعیت مصدومیتش خاطرنشان کرد: کماکان از ناحیه زانو درد شدید دارم و حتی ورم زانویم هم برطرف نشده است.

صابری در پاسخ به این سئوال که آیا با این مصدومیت می‎توانید در تیم ملی بزرگ‌سالان بازی کنید یا خیر؟ افزود: بله از نظر بازی کردن مشکلی ندارم، پزشکان هم معاینات لازم را انجام داده‎اند و تاکید آنها استراحت مناسب برای جلوگیری از شدت مصدومیت است اما زمانی برای استراحت ندارم.

وی در پایان ابراز کرد: سعی می‎کنم با تمرینات برنامه‎ریزی شده و نظارت پزشکان، وضعیتم را آماده نگه دارم تا بتوانم در تیم ملی مفید باشم./ فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.