1403-07-29 11:40
78
0
91806
 به میزبانی گلستان برگزار شد؛

 گلستان در جایگاه اول مسابقات تنیس کشور

مسابقات تنیس روی میز جوانان دختر منطقه ۲ کشور با شور و شوق فراوان و به میزبانی و برتری استان گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ مسابقات تنیس روی میز جوانان دختر منطقه ۲ کشور با شور و شوق فراوان و به میزبانی استان گلستان (شهرستان گرگان) برگزار شد.

 این رقابت‌ها که با حضور ۲۰ ورزشکار جوان از استان‌های مختلف این منطقه، شامل گلستان، مازندران و دیگر استان‌های هم‌جوار، به‌صورت دوره‌ای و حذفی برگزار شد، در فضایی رقابتی و پرهیجان ادامه یافت.

 این تورنمنت که به مدت چند روز در سالن ورزشی شهرستان گرگان جریان داشت، نه‌تنها فرصت مناسبی برای نمایش استعدادهای برتر ورزشی بود، بلکه فرصتی برای ارتقای تجربه و سطح فنی این ورزشکاران جوان نیز به شمار می‌رفت.

 

 پس از ۵۰ بازی فشرده و جذاب، نتایج نهایی مشخص شد. درخشش حافظه گرزین، نماینده توانمند استان گلستان که باپشتکار و تکنیک‌های برجسته خود موفق به کسب مقام اول شد، برای تیم گلستان افتخاری بزرگ بود.

 این پیروزی علاوه بر تثبیت جایگاه این ورزشکار، نشانی از قدرت و آمادگی ورزشکاران استان در عرصه‌های ورزشی ملی محسوب می‌شود.

 همچنین ترنم تیموری از استان مازندران که با تمرکز و مهارت‌های بالای خود توانست عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کند، تحسین همگان را برانگیخت.

 آرزو ولی‌پور و ونوس دومهری، هر دو از مازندران، نیز با تلاش و همت، به‌صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند و نشان دادند که آینده‌ای روشن در انتظار ورزش تنیس روی میز در این استان است.

 این مسابقات تحت نظارت تیمی از داوران مجرب و کارآزموده برگزار شد که بادقت بالا به قضاوت بازی‌ها پرداختند که در این مسابقات مصدق به‌عنوان سرداور، همراه با خانم‌ها آزاده قریشی، سمیه کسلخه، فاطمه اسدی، مرضیه نجفی و ماریا عقیلی طیاری، با انصاف و دقت زیاد مسابقات را قضاوت کردند و نقش مهمی در حفظ عدالت و هیجان در بازی‌ها داشتند.

 میزبانی استان گلستان، به‌ویژه شهرستان گرگان، با توجه به امکانات و خدمات مناسبی که ارائه داد، نه‌تنها مورد تحسین ورزشکاران و همراهان آنان قرار گرفت، بلکه تجربه‌ای خوشایند از یک رقابت سطح بالا را برای همه حاضران به ارمغان آورد.

 مدیریت قوی و حرفه‌ای برگزاری این رقابت‌ها، به همراه استقبال گرم مردم و ورزش‌دوستان منطقه، به ارتقای سطح این مسابقات و جذب استعدادهای بیشتر کمک کرد.

 استان گلستان با کسب مقام قهرمانی، توانست بار دیگر نشان دهد که در عرصه ورزش، نه‌تنها در سطح منطقه بلکه در سطح کشور، پیشتاز و موفق است. این پیروزی نه‌تنها برای حافظه گرزین، بلکه برای تمام جامعه ورزشی استان گلستان یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود که به آینده روشن‌تر این ورزش در استان نوید می‌دهد.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.