1401-10-20 10:19
460
0
82892
مدیرعامل شرکت گاز گلستان خبر داد؛

افزایش مصرف گاز در گلستان/ همه جایگاه‌های CNG در گلستان فعال است

مدیرعامل شرکت گاز گلستان از افزایش 1.5 میلیون مترمکعب مصرف گاز در گلستان خبر داد و گفت: با تمهیدات‌اندیشیده شده و همراهی مردم مشکلی در پایداری مصرف گاز در گلستان نداریم.

علی طالبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیل گلستان ما گفت: با توجه به برودت هوا و گزارش هواشناسی تمهیداتی برای تعطیلی دستگاه‌های اجرایی و غیر خدمات‌رسان و همچنین فعالیت غیرحضوری مدارس و استفاده از سوخت جایگزین در صنایع انجام شد که به واسطه آن توانستیم میزان افزایش مصرف گاز را در استان مدیریت کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان ادامه داد: میزان افزایش مصرف گاز در استان با تدابیر اتخاذ شده 1.5 میلیون متر مکعب بوده و این در حالی است که ما پیش‌بینی می‌کردیم این میزان مصرف به 2.5  میلیون متر مکعب برسد و این نشانه همکاری خوب مردم گلستان است.

طالبی تأکید کرد: روز گذشته میزان مصرف ما ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار مترمکعب بوده و امروز این میزان به ۱۳ میلیون و ۵۵۰ میلیون مترمکعب افزایش یافته ولی وضعیت ما در استان مطلوب است و ورودی و خروجی گاز در حد مطلوب است و جایی نگرانی وجود ندارد.

وی افزود: همه جایگاه CNG استان گلستان با تأمین فشار مطلوب گاز فعال است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و اگر برخی جایگاه‌ها تعطیل شود ممکن است به خاطر مسائل فنی و یا تعمیرات باشد.

این مقام مسئول یادآور شد: توصیه ما به مردم این است که هر کسی مدیریت مصرف را در منزل داشته باشد، بین ۱۴ تا ۲۰ متر مکعب مشترکان خانگی مصرف گاز دارند و اگر بتوانند 1.5 متر مکعب مدیریت مصرف داشته باشند ما مشکلی در تأمین گاز در گلستان نخواهیم داشت.

طالبی بیان کرد: مشترکان گاز را در گلستان به چهار دسته تقسیم می‌شوند و برخی از مشترکان را برای مصرف سوخت جایگزین محدود کردیم و برخی صنایع ما باید در این ایام دوگانه سوز باشند.
وی افزود: گاز واحد‌های خبازی دایر است و مثل بیمارستان‌ها تأکید کردیم که به آن‌ها گازرسانی شود ولی واحد‌های خبازی موظف هستند که به سوخت جایگزین مجهز شوند و در این راستا تسهیلاتی نیز در اختیار آن‌ها قرار داده شده است
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.