1400-07-07 09:41
649
0
76320

بومگردی‌های گلستان محروم از تسهیلات

تجری گفت: تسهیلات بومگردی‌های گلستان از محل منابع اعتبارات روستایی پرداخت می شود و به استان اعتباری در این بخش اختصاص نیافته و لذا نمی توانیم به بومگردی ها تسهیلات بپردازیم.

احمد تجری به خبرنگار گلستان ما گفت: در هفته گردشگری ۶۵ برنامه از جمله افتتاح کلنگ زنی پروژه های گردشگری، مسابقات رالی خوردویی برای ثبت راه آهن شمال و جنوب، کلاس های آموزشی، افتتاح مزارع گردشگری و خانه صنایع دستی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان ادامه داد: ۲۵ مورد از این برنامه ها افتتاح و کلنگ زنی است و در این مدت که به دلیل شیوع کرونا حوزه گردشگری با رکودی رو به رو شد تلاش کردیم که زیرساخت های گردشگری را تقویت کنیم.

تجری بیان کرد: باید استان از نظر سخت افزاریی و نرم افزاریی برای دوره بعد از کرونا آماده باشد چرا که با توجه به سرعت تزریق واکسن کرونا و پیش بینی هایی انجام شده و براساس مصوبات دولت شاهد صدور ویزای گردشگری در ماه های آینده خواهیم بود.

وی ابراز داشت: برای آمادگی استان در خصوص پذیرش مسافر و گردشگر نشست هایی را با فعالان حوزه گردشگری برگزار کردیم.

این مقام مسئول ابراز داشت: در سطح استان گلستان ۱۵۰ اقامتگاه بومگردی در حال پروانه و در حال دریافت پروانه داریم و همچنین ۱۰۰ اقامتگاه بومگردی در حال اجرا و یا کلنگ زنی و در دست دریافت مجوز هستند.

تجری به عدم تخصص تسهیلات بومگردی های گلستان اشاره ابراز داشت: تسهیلات بومگردی‌های گلستان از محل منابع اعتبارات روستایی پرداخت می شود و به استان اعتباری در این خصوص تخصیص نیافته و لذا نمی توانیم به بومگردی ها تسهیلات بپردازیم.

وی افزود: میزان تسهیلات به بومگردی ها به متراژ اجرایی طرح بر می گردد و با اجرای هر طرحی مبالغ معتبری پرداخت می شود.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.