1400-08-23 05:28
726
0
77022

جایگاه سوخت فرودگاه کلاله با پشت میزنشینی راه‌اندازی نمی‌شود/ بدعهدی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گلستان

تعلل شرکت پخش فر‌ورده‌های نفتی استان گلستان باعث شده تا ساخت جایگاه فرودگاه کلاله ماه‌ها به تاخیر بیفتد، گذر ایام نشان داده اجرای پروژه‌ها با پشت میزنشینی حل نمی‌شود.

به گزارش گلستان ما، فرودگاه قدس «شهدای کلاله» از فرودگاه‌های قدیمی استان گلستان است که سریال تکراری باز و بسته شدن آن قصه حسین کرد شبستری شده است.

رئیس فرودگاه شهدای کلاله از مهمترین دلایل تاخیر در ساخت جایگاه سوخت این فرودگاه را اقدام نکردن از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان گلستان برشمرد.

در آخرین تلاش‌های انجام شده برای راه‌اندازی اصولی این فرودگاه، با تلاش‌های انجام شده توسط آریانپور نماینده شرق گلستان، پیگیری‌های مدیریت فرودگاه و فرماندار کلاله، مصوبه ساخت جایگاه سوخت فرودگاه شهدای کلاله گرفته شد و مقرر شد که این جایگاه ساخته شود و پروازها از این فرودگاه آغاز شود.

اما با گذشت چندین ماه از تصویب این مصوبه هنوز هیچ اتفاق خاصی در زمینه ساخت جایگاه سوخت فرودگاه شهدای کلاله صورت نگرفته است.

جمشیدی، مدیریت فرودگاه شهدای کلاله بر لزوم اجرای تعهدات شرکت فرآورده‌های نفتی تاکید کرد و گفت: هنوز اقدام عملیاتی توسط پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی استان انجام نشده است.

وی در خصوص عملکرد اداره کل فرودگاه‌های استان در خصوص فرودگاه شهدای کلاله و جایگاه سوخت آن گفت: اداره کل فرودگاه‌های استان پیگیری‌های خود را انجام داده فقط نیاز است عزم استانی باشد تا حصول نتیجه را شاهد باشیم.

پیش از این فرماندار کلاله اعلام کرده بود وزیر راه و شهرسازی دستور انعقاد قرارداد با پیمانکار را به منظور ساخت جایگاه سوخت فرودگاه کلاله به رییس شرکت فرودگاه‌های کشور صادر کرده است.

محمد ابراهیمی تودرواری با این توضیح که عملیات اجرایی پروژه با مشارکت استانداری گلستان و شرکت نفت آغاز می‌شود؛ فرودگاه کلاله را ظرفیت توسعه شرق گلستان برشمرد.

فعال شدن جایگاه سوخت در فرودگاه کلاله ظرفیت خوبی در بسیاری از حوادث طبیعی از جمله آتش سوزی جنگل‌ها، مراتع و ... است تا به راحتی و در اسرع وقت برای سوخت گیری بالگردها استفاده شود.

حالا این پروژه بعد از مدتها وعده و وعید راکد مانده و در انتظار عزم جهادی مسئولان است تا خیر و برکات آن مشمول مردم منطقه شود.

فرودگاه شهدای کلاله اولین فرودگاه ساخته شده استان گلستان است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.