1401-07-28 12:52
721
0
81930
رئیس شورای شهر گرگان:

دشمن به دنبال خاموشی موتور محرکه کشور است/ حفظ امنیت حاصل خون شهدا است

گرزین گفت: آن چیزی که باید به آن تاکید داشته باشیم احساس ما نسبت به جمهوری اسلامی است و امینت کشور حاصل خون هزاران شهید است که باید آن را حفظ کنیم و دانشجویان باید در این مسیر گام بردارند.

به گزارش گلستان ما، ناصر گرزین در مراسم پیاده روی دانشجویی استان گلستان اظهار کرد: قطعا یکی از نیازهای ضروری جامعه نشاط و شادابی است که بخش عمده در ورزش و کارهای دسته جمعی نفهته شده است.


رئیس شورای شهر گرگان ادامه داد: هر چه بتوانیم کار گروهی انجام دهیم سود آن به نفع همه ما است و باید تلاش کنیم سلامتی جسم را درکنار سلامتی روح و روان داشته باشیم.

گرزین افزود:  در گام دوم انقلاب آن‌چیزی اهمیت دارد بصیرت و دانایی است و در قشر دانشجو به عنوان آینده سازمان بیشتر این مولفه نهفته است که باید به آن توجه کنیم.

وی گفت: موتور محرکه کشور شما دانشجویان هستید و این حرکت عظیم را در ایران و خارج کشور می بنیم و  دشمن نیز تلاش می کند این موتور محرکه را خاموش کنند و مقام معظم رهبری با بصیرت و دانایی به این مسئله پرداخته است.


این مقام مسئول بیان کرد: آن چیزی که باید به آن تاکید داشته باشیم احساس ما نسبت به جمهوری اسلامی است و امینت کشور حاصل خون هزاران شهید است که باید آن را حفظ کنیم و دانشجویان باید در این مسیر گام بردارند.

گرزین تاکید کرد: دشمن از حربه های مخالف استفاده می کند و از فضای مجازی با همه تهدید ها مورد استفاده قرار می دهد و در این راستا نیاز است دانشگاهیان بصیرت افزایی را در بین جامعه داشته باشند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.