1402-07-05 10:51
598
0
86641
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

دلاوری بسیج سازندگی در تاریخ انقلاب ماندگار است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: دلاوری بسیج سازندگی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است و هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

 به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک‌شاهکوهی امروز در همایش «جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب» و آئین پاسداشت شهدای جهادگر اظهار کرد: نیروهای جهاد سازندگی در دفاع مقدس بدون سنگر و سرپناهی برای پیشروی نیروها تلاش می‌کردند و نخستین گروهی بودند که قبل از یگان رزمی در محل حاضر می‌شدند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: نیروهای بسیج سازندگی حتی بعد از عملیات نیز تلاش می‌کردند برای تقویت حضور نیروها جاده بسازند؛ یکی از شاهکارهای مهندسی ایجاد پل بعثت روی اروند رود در عملیات والفجر هشت بود.

ملک‌شاهکوهی بیان کرد: هزاران‌ هزار جهاد سازندگی در دفاع مقدس به‌ویژه منطقه کردستان شکل گرفت و کمتر به این دلاوری‌ها اشاره شده است.

 وی افزود: یکی از توطئه‌های دشمن حذف جهاد سازندگی بود و جای خالی آن احساس می‌شود و روزی ما وزارت جهاد سازندگی داشتیم و با درایت رهبر انقلاب امروز بسیج سازندگی را شکل دادیم.

این مقام مسئول افزود: آب‌رسانی به روستاها و برق‌رسانی به نقاط محروم روستایی و بسیاری از پروژه‌ها را مدیون جهاد سازندگی هستیم.

 وی گفت: دلاوری بسیج سازندگی در تاریخ انقلاب ماندگار است و هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

 ملک‌شاهکوهی افزود: امیدواریم بتوانیم خدمات این عزیزان را ارج نهیم و بعید می‌دانم کسی بتواند این خدمات عظیم را برای مردم تشریح کند.

وی یادآور شد: امروز بسیج سازندگی سپاه نیز در سراسر کشور به مردم ارائه خدمت می‌کند خرسند هستیم در گلستان به مناسبت هفته دفاع مقدس ۲۶۲ پروژه محرومیت‌زدایی به بهره‌برداری رسید.

این مقام مسئول بیان کرد: یکی از معضلات اصلی گلستان آب‌رسانی است و در این راستا قرارگاه آب‌رسانی را در استان راه‌اندازی کردیم و آبرسانی ۴۳۰ روستا را پیگیری می‌کنیم که تاکنون به ۸۰ روستا آب‌رسانی کردیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.