1401-05-09 11:50
489
0
81004
در مراسم تودیع و معارفه رقم خورد؛

سوگند مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان برای پاکدستی/ بحث مشارکت مردم تنها در شعار نیست

مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان ضمن ارائه برنامه های خود برای پاکدستی و درستی انجام وظایف خود سوگند یاد کرد که این حرکت در کمتر مراسمی معارفه ای دیده می شود.

به گزارش گلستان ما؛ حمید سلامتی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل منابع طبیعی استان گلستان اظهار کرد: باید در پیشگاه خداوند با سلامت کار کنیم و در این راستا در مراسم معارفه تعهد می‌کنم که با پاکدستی و مسئولیت پذیری و رعایت موازین قانونی در مسیر اعتلای منابع طبیعی عمل کنیم.


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان ادامه داد: خدامحوری، پیش کردن تقوا و ولایت مداری از موضوعاتی است که باید در بنی همه نیروها منابع طبیعی به آن اهتمام داشته باشیم.

سلامت تاکید کرد: باید از ظرفیت همه در فعالیت‌های منابع طبیعی مشارکت بگیریم و خود را مقید می‌دانیم در نظام مقدس جمهوری برنامه های دولت و وزارت جهاد کشاورزی را اجرایی کنیم.

وی افزود: وظیفه داریم در جهت حفظ و احیا و صیانت از پوشش گیاهی اقدام کنیم، امسال مقام معظم رهبری سال را به تولید، اشتغال و کارآفرینی قرار داده باید با همکاری وزارت جهاد و منابع طبیعی نسبت به تحقق این امر اقدام کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان افزود: به مدیریت حریق و ایجاد پایگاه‌های اطفای حریق تاکید کرد و گفت: بحث مشارکت مردم تنها در شعار نباشد و باید در عمل به این مهم اقدام کنیم.

سلامتی افزود: سازمان جنگل‌ها باید منابع طبیعی را ویژه ببیند و نیروهای منابع طبیعی از دل مایع می‌گذارند و منی که این مسئولیت را پذیرفتم باید خود را وقف خانواده منابع طبیعی کنیم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.