1401-09-07 07:46
778
0
82424
طی 7 ماهه امسال؛

بیشترین تخلفات بازار گلستان اعلام شد

سرپرست معاونت بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت،معدن و تجارت گلستان گفت: خواروبار، انواع نان، میوه و سبزی، حمل‌ونقل مسافر، غذاهای رستوران و قهوه‌خانه‌ای، پوشاک و مرغ بیشترین حجم تخلفات در هفت ماهه امسال بوده است.

به گزارش گلستان ما، جعفر کرامتی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی ضمن جمع‌آوری مستندات کافی، موارد را از طریق سامانه ۱۲۴ به بازرسان سازمان صمت گزارش کنند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

وی با اشاره به بررسی دو هزار و ۶۷۸ گزارش مردمی گفت: این تخلفات از طریق تماس با سامانه 124 در هفت ماهه امسال از طریق مرکز مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ثبت شده است.

کرامتی بیان کرد: از مجموع گزارش‌های دریافتی ۲۰۵ تماس منجر به ثبت تخلف شد و به مابقی گزارش‌های دریافتی از طریق راهنمایی توسط کارشناسان این مرکز، پاسخ لازم داده شده است.

به گفته وی؛ ۱۴۲مورد از پرونده‌های متشکله منجر به مصالحه و جلب رضایت شده که شاکیان پرونده‌ها به ازای دریافت حق و حقوق قانونی، تعویض کالای معیوب و یا دریافت خدمات معوق رضایت خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.