رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت پیگیری جدی و بدون وقفه مسائل و مطالبات مردم، گفت: کمکاری و فساد را بدون توجه به جایگاه شخص، گزارش کنید.
به گزارش گلستان ما، آیتالله سید ابراهیم رئیسی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ضمن بازدید از بخشهای مختلف این مرکز، بر ضرورت پاسخگویی شایسته و اقناعی به ارباب رجوع تاکید کرد.
رئیس جمهور در جمع مدیران و کارکنان این مرکز، کار و خدمت در این مجموعه را، حساس و نیازمند صبر و حوصله و تدبیر فراوان دانست و گفت: عملکرد این مرکز باید به گونهای باشد که مراجعین را به پیگیری درخواستهای به حق و حل مشکلاتشان امیدوار سازد و آنان را در زمینه چگونگی استیفای حقوقشان راهنمایی کند.
رئیسی با تاکید بر ضرورت پیگیری جدی و بدون وقفه مسائل و مطالبات مردم، نسبت به عادی شدن شنیدن مشکلات مردم برای کارکنان مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری هشدار داد و افزود: اگر در جریان رسیدگیهای خود به یک سوجریان و عمل خلاف قانون، کمکاری و فساد رسیدید، حتما موضوع را بدون توجه به جایگاه اداری شخص و مجموعه متحلف، به مراجع نظارتی ذیربط گزارش کنید.
رئیس جمهور، مرکز ارتباطات مردمی را یکی از کانالهای مهم و مستقیم ارتباطی دولت با مردم دانست و گفت: علاوه بر مطالعه و پیگیری شخصی گزارشهای ارسالی این مرکز، این گزارشها، یکی از مراجع اصلی ارزشیابی عملکرد دستگاهها و مدیران دولت است.
پیش از سخنان رئیس جمهور حجتالاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی گفت: از ابتدای آذر امسال در کنار رسیدگی به درخواستها و مراجعات مردمی، ۱۷ نفر از اعضای کابینه دولت مردمی در این مرکز حضور یافته و برای حدود ۱۷۰ مسئله دستور پیگیری صادر کردهاند.
حجتالاسلام والمسلمین صالحی همچنین از برگزاری بیش از ۶۴۵ هزار دیدار مستقیم و چهره به چهره مسئولان دستگاههای دولتی در سراسر کشور با مردم در مدت سپری شده از فعالیت دولت مردمی خبر داد.دانشجو
انتهای پیام
© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد