1400-08-13 15:23
782
0
76880
منتظری در حاشیه بازدید از رویداد تولیدمحتوای بسیج:

رویداد تولیدمحتوای بسیج حرکتی فاخر با روحیه جهادی است

منتظری گفت: با روحیه جهادی این رویداد برزرگ برگزار شده و یکی از نیازهای اساسی کشور رفع موانع تولید است که باید به آن توجه شود.

غلامرضا منتظری عصر امروز در گفتگو با خبرنگار گلستان ما ضمن قدردانی از سومین رویداد تولید محتوای بسیج گلستان گفت: این رویداد کم نظیر و ارزشمندی است و چنین رخداد بزرگی در استان گلستان را در سال‌های اخیر شاهد نبودیم.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید مسئولان و مجموعه پارک علم و فناوری استان گلستان چتر حمایت خود را باز کنند تا اسباب شکوفایی استعداد نخبگان جوان گلستان را فراهم سازند.
منتظری یادآور شد: در گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم و طلایه دار آن نسل جوان است و اگر به دنبال رونق تولید و اقتصاد هستیم بیشترین توجه ما باید به نسل جوان باشد و فضای که تشکیل شده شروع با شکوهی است که باید قدر آن را بدانیم.

وی افزود: برای شکوفایی و استعدادهایی که در این مکان وجود دارد نیازمند فضا و امکانات بیش از این مکان است، گاهی شروع خوبی داریم و ادامه خوبی نداریم و ادامه به الزامات نقش آفرینی دارد .

این مقام مسئول متذکر شد: با همکاری استان پس از پایان این رویداد بزرگ موانعی که پیشرو فعالان نرم افزار، اپلیکیشن و بازی وجود دارد از نظر سخت افزاریی و نرم افزاریی رصد شود و این دغدغه ها در جلسه معاون علمی رئیس جمهور به صورت مکتوب این مشکلات اطلاغ  و سخت افزاریی و نرم افزاریی و در کنار این انتظارات نیز رصد کنند و باید در سفر دکتر ستاری مکتوب این مسالئل تقدیم شود.

منتظری تاکید کرد:ضرورت دارد پس از تولید محتوا و محصولات این رویداد نشستی با حضور استاندار با برگزیدگان برگزار شود تا در مسیر حمایت از تولیدات اقدام شود.

وی افزود: در بودجه سال 1401 باید به تقویت اعتبارات و هزینه ها حوزه فعالیت های دانش بنیان و برآورد هزینه های آن توجه شود و می توانند شرکت های دانش بنیان به حوزه گردشگری نیز ورود پیدا کنند و باید سازکار مناسب برای آن در نظر گرفته شود.

این مقام مسئول به برگزاری دوره های آموزشی اشاره کرد و گفت: سطح اطلاعات شرکت کنندگان در این رویداد یکی نیست و دانایی پله توانایی است و اگر می خواهیم توانایی بیشتری از این جوانان شاهد باشیم باید پیش بینی کارگاه های آموزشی را در دستور کار قرار دهیم و این دوره ها به صورت مجازی و عملی برگزار شود.

منتظری تاکید کرد: در حوزه آموزش تبادل تجربه باید در دستور کار قرار گیرد، با توجه به ظرفیت پارک علم و فناوری استان گلستان میزبان نخبگان کشوری رویداد تولید محتوای بسیج باشد تا بتوانند جوانان این استان از تجربه نخبگان این رویداد استفاده کنند.

وی گفت: با روحیه جهادی این رویداد برزرگ برگزار شده و یکی از نیازهای اساسی کشور رفع موانع تولید است و با یک رویکرد جهانی در مسیر رفع موانع تولید تلاش می کند.
انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.