1400-07-18 17:14
555
0
76453
فرماندار گرگان:

منافع سرمایه گذار در صورت قطع گاز دیده شود/ تعیین اولویت‌های قطع گاز در گرگان

فرماندار گرگان با اشاره به لزوم توجه به منافع سرمایه‌گذار در منطقه گفت: در صورت وقوع قطعی گاز به نوعی اطلاع‌رسانی شود که سرمایه گذاران سیاست‌های خود را به کار ببرند و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تولید خود را داشته باشند.

به گزارش گلستان ما، محمد حمیدی در جلسه مدیریت بحران شهرستان گرگان اظهار کرد: تمام جلسات باید به این سمت برود که تمام پیش آمدها کنترل شود.

فرماندار گرگان اذعان کرد: لیست واحد‌های صنعتی در مصرف از همین زمان باید مشخص شود تا در صورت نیاز برنامه ریزی های لازم صورت پذیرد.

وی افزود: در صورت وقوع قطعی گاز به نوعی اطلاع رسانی شود که سرمایه گذاران سیاست های خود را به کار ببرند و برنامه ریزی های لازم برای تولید خود را داشته باشند.

حمیدی با اشاره به اینکه دستگاه های متولی باید از همین ابتدا دغدغه مدیریتی در صورت وقوع بحران را داشته باشند، تصریح کرد: مدیریت در مصرف گاز باید به نوعی باشد که جامعه مخاطب مشخص شود تا اگر مشکلی پیش آمد از الان شناسایی شود و اولویت بندی شود تا ثبت سامانه سوخت داشته باشند.

اولویت های قطع مشترکین گاز گرگان مشخص شدند

ابوالفضل نرسی در جلسه مدیریت بحران شهرستان گرگان در خصوص وضعیت گاز رسانی شهرستان گرگان اظهار کرد: در شهرستان ۱۶۸ مشترک دارای دو پمپ مصرف هستند که سعی داریم تمام آن ها را مدیریت کنیم.
رییس شرکت گاز گرگان خاطرنشان کرد: چهار گروه برای قطع کردن نیرو در صورت تحمیل فشار مصرف تعیین شده اند که نیروگاه ها، کارخانه سیمان و مولدهای برق که یکی از آن ها ۹۰۰هزار متر مکعب گاز مصرف می کند در اولویت اول قرار دارند.

وی افزود: کارخانه آجر با مصرف ماهیانه ۳میلیون متر مکعب، صنایع عمده که تعداد آن ۲۱مورد هستند در اولویت دوم و ایستگاه های سی ان جی با مصرف ماهیانه دو میلیون متر مکعب در اولویت سوم قطع گاز قرار دارند.

رییس شرکت گاز گرگان با توصیه به برخی ادارات مبنی بر جداسازی اماکن اداری و مهمانسراهای خود نیز ابراز کرد: بنا داریم تا زمان تحمیل فشار گاز هیچ مشترکی قطع نشود اما اگر تمام مشترکان غیر مسکونی را قطع کنیم ۳۰درصد صرفه جویی در مصرف رخ می دهد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.