1402-07-10 15:04
326
0
86724
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان:

منتخبان رویداد دیجیتال به بازار کسب و کار معرفی شوند

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان از دستگاه‌های متولی به ویژه استانداری خواست از منتخبان رویداد دیجیتال بسیج حمایت و به بازار کسب و کار معرفی شوند.

به‌گزارش گلستان ما؛ رضا روشنی عصر امروز در آئین اختتامیه پنجمین رویداد دیجیتال بسیج گلستان با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: ۴۸ ساعت رقابت نفس‌گیر رویداد دیجیتال در گلستان پایان یافت و نتیجه آن می‌تواند در کشف استعدادها بسیار موثر باشد.

وی افزود: این تلاش‌ها قدمی برای ساخت ایران قوی بسیار موثری است، همه شرکت‌کنندگان برای ما افتخارآفرین و برگزیده هستند که تمام تلاش‌های شما مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان افزود: از فرمانده و جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان، دستگاه‌های مخابرات، فناوری ارتباطات و اطلاعات، ورزش و جوانان، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ... که همراهی خوبی در برگزاری رویداد با مجموعه فضای مجازی داشتند تشکر ویژه دارم.

روشنی بیان کرد: از دستگاه‌های متولی به ویژه استانداری انتظار می‌رود از منتخبان رویداد دیجیتال بسیج حمایت کنند و امکانات رشد این عزیزان را فراهم آورند تا ورود آنها به بازار کسب و کار تسهیل شود.

وی گفت: دشمن با تمام توان در فضای مجازی کار می‌کند و ما باید جهنم فضای مجازی که با محتوای دروغ ایجاد شده است را با تولید محتوای خوب و با روحیه انقلابی به بهشت مجازی تبدیل کنیم و نتیجه این تلاش‌ها را در این فضا استشمام کرده و لذت ببریم.

روشنی بیان کرد: حضور چهره ورزشی تاریخ‌ساز «مهدی الفتی» ژیمناست گلستانی را در این رویداد گرامی می‌داریم و این افتخار بزرگ را به مردم خوب گلستان تبریک می‌گویم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.