1401-04-21 13:38
305
0
80767
فعال سیاسی‌ اجتماعی گلستان:

هژمونی آمریکا به نقطه بحران رسیده است/ سفر بایدن نمی‌تواند رژیم صهیونیستی را از فروپاشی دهد

فعال سیاسی‌ اجتماعی گلستان گفت: هژمونی آمریکا به نقطه بحران رسیده و سفر بایدن به منطقه خبر از دریوزگی و درماندگی ابرقدرت پوشالی آمریکا در جهان است .

مسلم رستمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما پیرامون اهداف سفر بایدن به منطقه اظهار کرد: قطع و یقین سفر بایدن در راستای حفظ امنیت اسراییل و کسب تضمین در این راستا است.

وی سفر اضطراری بایدن به منطقه را راهبرد آمریکا برای نجات رژیم صهیونیستی از فروپاشی زودهنگام ارزیابی کرد و افزود: امروز اسراییل بدلیل تحرکات و دست برتر نیروهای مقاومت و همچنین تنش های جدی داخلی در لبه تیغ و تهدید به فروپاشی شده و این سفر میتونه از وحشت ضدامنیتی  حکام اسراییل قدری بکاهد .

فعال سیاسی‌ اجتماعی گلستان تاکید کرد: همچنین سفر بایدن در راستای اطمینان از کشورهای عربی بالاخص عربستان در تغییر معادلات منطقه ای خاورمیانه در زمینه های مختلف بویژه اقتصادی به نفع آمریکا و شرکای غربی می باشد.

رستمانی توضیح داد: آمریکا و اروپا از قِبَل جنگ روسیه با اوکراین دچار مشکلات عدیده اقتصادی شدند با بسته شدن شیرهای نفت و گاز روسیه و همچنین عدم گسیل محصولات مهم و استراتژیکی روسیه به بازارهای مصرف غرب، فشارهای مردمی بر حکومتهای کشورهای غربی روز افزون شده است.

وی گفت: آمریکا جهت ایجاد تعادل در زمینه های مطرح شده ناگزیر از رویکرد تکیه به عربستان و دیگر هم پیمانان عربی است .

فعال سیاسی‌ اجتماعی گلستان با اشاره به اینکه سفر بایدن نمی‌تواند رژیم صهیونیستی را از فروپاشی دهد، بیان کرد: البته صاحب نظران بین المللی بر این عقیده اند که هژمونی آمریکا به نقطه بحران رسیده و این سفر خبر از دریوزگی و درماندگی ابرقدرت پوشالی آمریکا در جهان است .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.