1403-07-30 10:30
27
0
91816
صهیونیست‌ها از اشراف اطلاعاتی حزب‌الله ترسیدند؛

پناهگاه زیرزمینی بهترین گزینه برای نتانیاهو!

در شرایطی که پهپادهای حزب‌الله لبنان توانایی نفوذ تا عمق سرزمین‌های اشغالی را دارند، پناهگاه بهترین گزینه برای نتانیاهو و سایر سران ارتش این رژیم به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ در حالی در نخستین روز هفته جاری، رسانه‌های عربی از حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به خانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند که این اتفاق تنها سه روز پس از ترور یحیی السنواری اتفاق افتاد.

پهپاد رادار گریز حزب‌الله لبنان توانست بیش از هفتاد کیلومتر را طی کند و پس از عبور از ۶ لایه حفاظتی به هدف خود یعنی منزل نتانیاهو در شهر قیساریا در شمال فلسطین اشغالی برسد.

این اقدام بی‌سابقه درخصوص نخست وزیر رژیم صهیونیستی که توانست همه سامانه‌های پدافندی هوایی و زمینی اسرائیلی ساخت آمریکا را پشت سر بگذارد، دستاورد نظامی و اطلاعاتی بسیار بزرگ و شکست خطرناک و دردناک برای رژیم اشغالگر و همه سرویس‌های امنیتی و پدافند هوایی و زمینی آن به شمار می‌رود.

رسانه‌های عبری به سرعت پس از این حمله پهپادی به خانه نتانیاهو اقدام به سانسور شدید اخبار و اطلاعات کردند تا تنها اطلاعات معینی در این باره در فضای خبر منتشر شود، اما به اذعان بسیاری از کارشناسان سیاسی و تحلیلگران بین المللی این اقدام یک رویداد تاریخی و بی‌سابقه بود که در جریان درگیری‌های حزب الله و رژیم صهیونیستی رخ داد.

ساعتی پس از این حمله پهپادی نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلاش کرد تا با حفظ خونسردی خود و انتشار یک ویدئو در فضای مجازی نشان دهد که در سلامت کامل است و این حمله پهپادی نتوانسته آسیبی به او برساند.

نتانیاهو البته در این پیام ویدئویی تلاش کرد ایران را عامل این اقدام معرفی کند تا از این طریق وانمود کند که حزب الله لبنان ناتوان بوده و چنین امکان و توانمندی را در اختیار ندارد.

از سوی دیگر رسانه‌های صهیونیستی نیز تلاش کردند تا با یک فضاسازی و جنگ روانی، این عملیات پهپادی را کم اهمیت جلوه دهند.

با این حال اما دستیابی حزب الله لبنان به موقعیت‌های استراتژیک رژیم صهیونیستی که دارایی‌های نظامی و اطلاعاتی در آن وجود دارد نشان دهنده توانمندی این تشکیلات جبهه مقاومت در رویارویی تمام عیار با صهیونیست‌ها است.

تحولات اخیر جنگ در سرزمین‌های اشغالی بین رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان نشان می‌دهد که حزب الله تنها برای مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی یک تهدید نیست بلکه در عمق تل آویو برای تهدید جدی برای سران رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود.

جریان مقاومت لبنان به دنبال ترور در مقابل ترور است

حسن هانی‌زاده، کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اینکه حزب الله در هدف قرار دادن خانه نتانیاهو به دنبال یک هشدار جدی به سران رژیم صهیونیستی بود، گفت: اقدام حزب الله لبنان در پرتاب یک پهپاد رادار گریز به مقر نتانیاهو در حقیقت با هدف کشتن نخست وزیر رژیم صهیونیستی صورت نگرفت بلکه یک هشدار برای حاکمیت این رژیم کودک کش بود.

وی با اشاره به اینکه حزب‌الله آشکارا اعلام کرد که اگر رژیم صهیونیستی بخواهد به کشتار مردم غزه و جنوب لبنان ادامه دهد با توانمندی‌های بالای حزب‌الله رو به رو خواهد شد ادامه داد: حزب الله در حال حاضر برای ترور افراد تراز اول رژیم صهیونیستی از آمادگی و توانمندی بالایی برخوردار است، پهپادی که توانست مسافتی بیش از ۷۰ کیلومتر را طی کرده و از ۶ لایه پدافندی عبور کند نشان می‌دهد که توانمندی بالایی در اختیار حزب الله است.

هانی‌زاده با اشاره به اینکه حزب الله لبنان می‌تواند همه سران رژیم صهیونیستی را ترور کند الان در گام اول به حاکمان این رژیم جعلی هشدار داد تاکید کرد: جریان مقاومت لبنان به دنبال ترور در مقابل ترور است.

به نظر می‌رسد با ناامن شدن تمام سرزمین‌های اشغالی برای رژیم صهیونیستی، نتانیاهو و بسیاری دیگر از اعضای کابینه وی همچون گالانت، ماندن در پناهگاه بهترین گزینه برای حیات باشد.

منبع: راه دانا

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.