1400-07-15 08:24
574
0
76406
سرخط مهمترین اخبار 14 مهر؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را در گلستان ما بخوانید. 

* تعداد بیماران کرونایی گلستان پنج درصد بیشتر شد

ایرنا نوشت: رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به رشد ۹ نفری بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان طی ۲۴ ساعت گذشته همراه با رشد حدود پنج درصدی مبتلایان گفت که در حال حاضر ۲۰۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های گلستان تحت مراقبت کادر درمان قرار دارند.


* در رسوایی کرسنت؛ مقصرین واقعی چه کسانی هستند؟

فارس نوشت: یکی از قراردادهای واقعاً خسارت بار در روابط بین‌المللی ایران، پرونده فروش گاز ترش به مقصد امارات مشهور به «پرونده کرسنت» است که اخیرا مطابق رای دیوان داوری بین‌المللی؛ ایران برای عدم اجرای مفاد قرارداد در هشت و نیم سال اول مبلغ ۶۰۷/۵ میلیون دلار معادل ۱۸ هزار میلیارد تومان محکوم شد


* نیمی از میگوی گمیشان برداشت شد/ تاکید بر برداشت سریع میگو

ایسنا نوشت: مدیرکل شیلات گلستان گفت: با توجه به شرایط افت دمایی در روزهای آتی و تغییرات فصلی آب و هوایی، باید برنامه‌ریزی‌های لازم جهت صید هر چه سریع‌تر میگو از مجتمع گمیشان صورت پذیرد.

 

* دلداگی ترکمن‌های گلستان به امام رضا(ع): شاه خراسان "بخشله بیزنی"

ایرنا نوشت: نشان دادن احترام مسلمانان اهل سنت و ترکمن‌های گلستان به اهل بیت پیامبر به خصوص امام رضا (ع) نیاز به شمردن شواهد و ادله از کتب حدیث و سخنان بزرگان این مذهب ندارد و بررسی نمونه‌های تاریخی، آثار بزرگان و شاعران، نمایانگر بخش کوچکی از دلداگی این قوم به "قیزیل امام" است.

 

* لوله شکسته و هدر رفت آب در بحران خشکسالی؛ این بار در گوزن فارس

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: داستان هدر رفت آب شرب در پی شکستگی لوله تمامی ندارد و این بار در روستای گوزن فارس گرگان مشاهده شد.

 

* شکارچی غیرمجاز کبک در گرگان دستگیر شد

ایرنا نوشت: رییس اداره منطقه حفاظت شده جهان نمای گلستان گفت: شکارچی غیرمجاز با چهار قطعه کبک وحشی شکارشده در زیستگاه های کوهستانی این منطقه با هوشیاری محیط بانان دستگیر شد.

 

* افت فشار و یا قطع آب در مناطقی از شهر گرگان

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: در پی نقص فنی ایستگاه پمپاژ شصتکلاته مشترکان آب بخش هایی از شهر گرگان با کم بود آب مواجه خواهند شد.

 

* مدیریت ۶۲۸ هزار هکتار از مراتع گلستان به تعاونی‌ها واگذار شد

ایرنا نوشت: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت که تا کنون مدیریت ۶۲۸ هزار هکتار از مجموع ۸۶۲ هزار هکتار از مراتع این استان به اتحادیه مرتعداران و تعاونی‌های زیرمجموعه آن واگذار شده و مابقی نیز درحال واگذاری است.

 

* تسهیلات متمم برای مسکن زلزله زده های ویروی رامیان

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: بیش از ۹۰ درصد مسکن زلزله زده‌های رامیان، آزادشهر و مراوه تپه تکمیل شده است.

 

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.