1398-01-12 16:51
801
0
62287
معاون مهندسی سپاه نینوا گلستان:

آب انباشته در گمیشان به دریا می ریزد / دستگاه لایروب را با پل شناور به نقطه مورد نظر انتقال دادیم+ فیلم

معاون مهندسی سپاه نینوا گلستان گفت: آب دپو شده در گمیشان  با حفر کانال به دریا می رید و با انتقال دستگاه لایروب با استفاده از پل شناور به منطقه مورد نظر رودخانه را لایروبی خواهیم کرد.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ رجبعلی فرامرزی امروز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری  اظهار کرد:  فعالیت مهندسی سپاه در کانال مرکزی (ملت) گمیشان برای هدایت آب به سمت دریا انجام شد.

وی  افزود: این منطقه در چند ساعت گذشته دشت بود و به صورت  یک تپه گرده ماهی جلوی آب را گرفته و آب را به داخل شهر گمیشان برگشت می داد.

معاون مهندسی سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: با همت مهندسی سپاه نینوا و مهندسی تیپ جواد الئمه و سایر دوستان، کانالی را در 24 ساعت حفر شد و تمام آب 5 کانال مرکزی در این منطقه وجود دارد بازگشایی شد .

فرامرزی  بیان کرد:  آب انباشته در 5 کانال مرکزی اطراف گمیشان به سمت دریا  انجام شده و  40 سانت از خروجی شهر پایین آمد و 80 سانتی ممتر در این منطقه پایین آمد و آب سطح شهر  خالی شد .

وی ادامه داد: دستگاه لایروب بوسیله پل شناور را به میزان 5 کیلومتر در مسیر ورودی کانال که در آنجا بیش از 2 متر باتلاقی بود انتقال دادیم تا این مسیر به دریا را لایروبی کنیم.

معاون مهندسی سپاه نینوا گلستان در خاتمه گفت: تجربه ی ۸ سال دفاع مقدس در سیل گلستان به کار گرفته شد و هم اکنون به جرات می توانیم بگوییم که تمام آبی که در شهر دپو شده بود به دریا می ریزد.

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.