1401-05-23 14:03
334
0
81179
سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان عنوان کرد

اختصاص 1200 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل راه های گلستان

عابدی گفت: در حوزه راه و شهرسازی یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل راه‌های استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش گلستان ما؛ قدرت الله عابدی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان با اشاره به اعتبارات سال 1400 و 1401 اظهار کرد: فرودگاه کلاله تجهیزات شده ولی در بحث سوخت رسانی مشکل داشت و ۴۵ میلیارد تومان برای بحث سوخت‌رسانی این فرودگاه در نظر گرفته شده است.

سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان ادامه داد:در حوزه وزارت نیرو یک هزار میلیارد تومان برای سد نرماب و ۱۸۰ میلیارد تومان برای طرح آبرسانی برای گرگان در نظر گرفته شده است که ۱۵۰ میلیارد تومان تا اسفند ماه به صورت نقدی تخصیص داده شد.

عابدی افزود: برای آبرسانی گنبدکاووس و نوار مرزی ۲۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده و همچنین برای طرح علاج بخشی سد وشمگیر نیز اعتباراتی در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: در حوزه گردشگری ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و یک هزار میلیارد تومان برای بیمارستان ۶۰۰ تخت خوابی ۵ آذر گرگان در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول افزود: تکمیل پارک موزه دفاع مقدس ۳۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که ۱۰ میلیارد تومان در سال گذشته اختصاص پیدا کرده است و ۵ میلیارد تومان برای شهدای گمنام در نظر گرفته شده است.

عابدی یادآور شد: در حوزه راه و شهرسازی یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل راه‌های استان در نظر گرفته شده است.

وی متذکر شد: ۳۵۰ میلیارد تومان برای لایروبی کانال‌های ارتباطی بین خلیج گرگان و دریای خزر در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول متذکر شد: 300 میلیارد تومان برای سامانه نوین آبیاری، ۱۸۰ میلیارد تومان برای زیرساخت های شهرک‌های گلخانه‌ای و ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای باغات دیم در اراضی شیب‌دار در سفر رئیس جمهور به گلستان اختصاص یافته است.

عابدی تاکید کرد: در خصوص مباحث آبخیزداری مجموعه پروژه در حوزه شمال استان اتجام می شود نگاه این است که سفره های زیر زمینی را غنی کنیم و در حوزه زری گردها اقداماتی انجام می شود بتوانیم حداقل ریزگرد ها را شاهد باشیم و شهرک صنعتی آق قلا نخستین شهرک هایی بوده تصفیه خانه فاضلاب راه اندازی شده است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.