1400-12-03 13:40
564
0
78784
دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان:

ارتباط با همسایگان به بهبود توسعه اقتصادی کمک می کند/ سفر رئیسی به قطر دستاوردهای مهمی دارد

سنگدوینی سفر رئیس جمهور به کشور قطر اشاره کرد و گفت: کشورهای همسایه برای ما حائز اهمیت است و می توانیم روابط خوبی با این کشورها داشته باشیم و این مسئله به توسعه روابط اقتصادی کمک می کند.

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با گلستان ما گفت: یکی از اولویت ها و تاکید مقام معظم رهبری ارتباط با دنیا به ویژه ارتباط تجاری و اقتصادی است و در این راستا باید کشورهای هماسیه برای ما اولویت نخست باشد.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان به سفر رئیس جمهور به کشور قطر اشاره کرد و  ادامه داد: کشورهای همسایه برای ما حائز اهمیت است و می توانیم روابط خوبی با این کشورها داشته باشیم و این مسئله به توسعه روابط اقتصادی کمک می کند.

سنگدوینی گفت: از دیرباز با کشور قطر روابط خوبی داشتیم و اینکه یک هیئت عالی رتبه به قطر سفر کردند می تواند دستاوردهای خوبی برای کشور به همراه بیاورد.

وی افزود: کشور قطر نیز یکی از کشورهایی دارای روابط خوب با جمهوری اسلامی ایران است و در طول این سال ها  پیشرفت های خوب در بخش صنعت، گاز و نفت داشته و می تواند به اقتصاد ایران کمک کند و باید جایگاه خود را در کشورهای همسایه برای تبادلات اقتصادی و تجاری بهبود ببخشیم.

این مقام مسئول ابراز داشت: گلستان با کشورهای حوزه سی.ای.اس ارتباط دارد و اگر شرایط فراهم شود می توانیم رونق اقتصادی را در این منطقه  متبلور کنیم و شرایط بهتری را برای کشور به ارمغان بیاوریم.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.