1400-01-14 09:47
515
0
73946
رئیس صمت گلستان خبرداد

ایجاد اشتغال برای ۹ هزار و ۷۴۰ نفر/ اشتغال صنعتی در گلستان 21 درصد رشد داشت

رئیس صمت گلستان با بیان اینکه برای ۹ هزار و ۷۴۰ نفر در حوزه صنعت و معدن شغل ایجاد شده است، گفت: در حوزه اشتغال صنعتی، 21 درصد طی سال ۹۹ اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش گلستان ما، حسین طلوعیان اظهار کرد: طی سال ۹۹ سرمایه گذاری صنعتی استان از مرز هزار میلیارد تومان عبور کرد و این در حالی بود که در سال ۹۸ میزان سرمایه گذاری بخش صنعت ۹۰۰ میلیارد تومان بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: در حوزه اشتغال صنعتی هم ۲۱ درصد رشد داشتیم و همچنین در اشتغال کل بخش صنعت، معدن و تجارت استان با توجه به تعهدی که داشتیم موفق شدیم ۹ هزار و ۷۴۰ نفر معادل ۱۱۰ درصد برنامه اشتغال سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان را محقق کنیم.

طلوعیان با اشاره به شعار سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» گفت: رهبر معظم انقلاب امسال بار دیگر بر تولید تاکید داشتند و لازم است همه دستگاه های اجرایی که می توانند از تولید پشتیبانی داشته باشند اقدام کرده تا بتوانیم در تولید موثر تر عمل کنیم.

وی بیان کرد: مهم ترین پشتیبانی که می توانیم از تولید داشته باشیم تامین مالی، تامین مواد اولیه و حمایت از تولید داخلی است.

طلوعیان به حمایت از ایده ها تاکید کرد و افزود: پشتیبانی مالیاتی و تامین اجتماعی، مسائل کارگری و مسائل زیست محیطی و منابع طبیعی از دیگر موضوعاتی است که باید احصاء و نسبت به حل آنها اقدام شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.