1402-02-06 09:41
199
0
84707
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان عنوان کرد؛

تلاش برای تربیت نیروی متخصص کار/ عزم جمعی مسئولان گلستان در حمایت از کارگران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از تلاش برای تربیت نیروی متخصص کار در سطح استان خبر داد و گفت: آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای ظرفیت خوبی برای تحقق این مهم است.

گلستان ما-داود خاندوزی، حسینعلی خواجه‌مظفری امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از مسئولان استانی، فرماندهی محترم سپاه نینوا، نمایندگان مجلس، استاندار گلستان و معاونان‌ایشان به طور ویژه تشکر و قدردانی می‌کنم، خوشبختانه عزم و اراده جمعی در راستای حمایت از کارگران بین مسئولان استانی ایجاد شده است.

وی از تلاش برای تربیت نیروی کار متخصص در سطح استان گلستان خبر داد و افزود: نزدیک به ۲۵۰ نوع آموزش فنی و حرفه‌ای در استان گلستان در حال انجام است و متقاضیان می‌توانند از این ظرفیت برای ارتقای مهارت خود بهره‌مند شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: ممکن است مهارت یک فارغ التحصیل دانشگاه در رشته فنی آنچنان زیاد نباشد که در این مواقع، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای فرصت خوبی برای ارتقای توانمندی افراد در رشته‌های فنی است، در حال حاضر بخشی از متقاضیان آموزش فنی‌وحرفه‌ای فارغ التحصیلان دانشگاه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند.

خواجه‌مظفری از ایجاد مراکز آموزشی جوارکارگاهی برای ارتقای مهارت‌آموزی در افراد خبر داد و گفت: با اجرای این طرح دیگری نیاز نیست کارگران به فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند بلکه با به حد نصاب رسیدن داوطلبان فراگیری آموزش‌های مهارتی، مراکز جوارکارگاهی نزد کارگاه تولیدی ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه با مهارت‌آموزی در فنی و حرفه‌ای، مهارت صد درصدی عاید کارگران می‌شود تأکید کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ظرفیت خوبی برای تربیت نیروی کار متخصص برای کشور و حتی اعزام به خارج از کشور است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: در نشست‌های مشترکی که با مقامات روسی داشتیم مقرر شد نیروی متخصص کار در استان گلستان تربیت و به کشور روسیه اعزام شود.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.