1401-05-19 18:51
481
0
81138
رئیس صمت گلستان:

تلاش برای توسعه روابط اقتصادی با همسایگان/ رسانه‌ها از برنامه اقتصادی دولت حمایت کنند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: دولت سیزدهم به دنبال گسترش روابط با همسایگان است و در این راستا تلاش می‌کنیم فرصت‌های سرمایه‌گذاری گلستان را معرفی کنیم.

به گزارش گلستان ما؛ درویشعلی حسن زاده  از تحریریه پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما بازدید کرد و به سوالات خبرنگاران این مجموعه پاسخ داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در این دیدار گفت:امید داریم رسانه ها از برنامه‌های اقتصادی دولت سیزدهم حمایت کنند و شاهد رونق اقتصادی با این اقدام باشیم و قدرت خرید مردم نیز افزایش یابد.

حسن زاده گفت: با کمک و در کنار هم امید داریم بتوانیم بحث امید آفرینی را در بین آحاد جامعه تقویت کنیم و بتوانیم به در برنامه های دولت مشارکت داشته باشیم.
وی افزود: در حوزه توسعه روابط خارجی رویکرد دولت اولویت با کشورهای همسایه است، با تعامل با دنیا و در کشورهای همسایه در یک سال گذشته شاهد نخستین سفر رسمی رئیس جمهور به کشور تاجیکستان و به دنبال آن پیمان شانگ های بودیم و پس از آن نیز به  پیمان آوراسیا اهتمام شد.
این مقام مسئول تاکید کرد: با تغییر رویکرد و جنگ روسیه و اوکرین اتفاق افتاده نیز شاهد تحولات سیاسی بودیم، نشست هایی را رئیس جمهور در چند ماه گذشته با رئیس جمهور ترکمنستان و قزاقستان برگزار کردند و دو سفر رفت و برگشت با روسیه اتفاق افتاده و با فضای سنگین مذاکرات و تحریم هایی که دنیا به ایران تحمیل کرده این اقدامات بسیار ارزشمند است.
حسن زاده ابراز داشت: پای کار آمدن بسیاری از کشورها نمود این تعاملات است و روسیه حتی برای آینده خودش هم که شده به دنبال توسعه روابط با ایران و حفظ امنیت غذایی است، با حضور مسئولان خارجی به دنبال این هستیم که ظرفیت استان معرفی شود و بتوانیم از ظرفیت های مسئولان رده بالای کشوری برای توسعه و توانمندی استان استفاده شود.
وی گفت: در این راستا هفته گذشته معاون اقتصادی وزیر امور خارجه وارد استان شد، در یک سال گذشته رویکرد وزارت خارجه در حوزه اقتصادی تغییر کرده است و در استان نیز در تلاش هستیم که این ظرفیت هایی که وجود دارد بیش از گذشته معرفی کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.