1402-03-21 16:37
509
0
85318
آیا بازار مسکن به ثبات می‌رسد؟

تلاش برای حذف سوداگران از بازار مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از احداث 4 هزار واحد مسکونی خبر داد و گفت: افزایش عرضه مسکن منجر به کاهش سوداگری در این بازار می‌شود.

به گزارش گلستان ما، مهدی ملک با اشاره به ایجاد کارگروه تنظیم بازار اجاره بها و قیمت مسکن اظهار کرد: این کارگروه با هدف کنترل اجاره بها و ساماندهی بازار مسکن تشکیل شده است، این اقدام مانع از افزایش قیمت‌های بی‌رویه در بازار اجاره بها و مسکن می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر چهار هزار واحد مسکونی در دست احداث است و سه هزار واحد دیگر نیز در سفر رییس جمهور آغاز به کار خواهد شد، این امر موجب افزایش عرضه مسکن و کاهش سوداگری در بازار مسکن می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان بیان کرد: همراهی دستگاه‌های خدمت‌رسان نظیر اب، برق، گاز و بانک‌های استان در ارائه به موقع تسهیلات بانکی زمینه سرعت بخشی به پروژه‌های حوزه نهضت ملی مسکن را افزایش می‌دهد.

ملک گفت: تاکنون برای ایجاد ۱۷ هزار واحد مسکونی در استان گلستان تامین زمین صورت گرفته و بیش از ۱۱۰ هکتار به بنیاد مسکن جهت اجرا در شهرهای مختلف واگذار شده است.

به گفته وی؛ چنانچه شهرداری‌ها جهت ارائه اطلاعات در سامانه همکاری لازم را داشته باشند رتبه استان در حوزه بافت فرسوده بیش از پیش ارتقا می‌یابد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.