1400-12-13 21:00
537
0
78965
نماینده مردم غرب استان گلستان:

جاده مرگ بندرترکمن به آق قلا مورد عنایت رئیس جمهور قرار گیرد

ایری گفت:در خصوص جاده مرگ بندرترکمن به آق قلا در سفر مورد عنایت رئیس جمهور قرار بگیرد.

به گزارش گلستان ما، عبدالجلال ایری اظهار کرد: از سوی مردم غرب استان در خصوص دستور ویژه رئیس جمهور در خصوص جزیره آشوراده و خلیج گرگان تشکر می کنم.

نماینده غرب گلستان خاطرنشان کرد: گلستان از نقاطی است که از نظر تعرفه گرمسیری مشکل دارد در برخی فصول سال شرایط بسیار گرم و در برخی ماه ها نیز هوای بسیار سرد را شاهد هستیم و باید این تعرفه ها در قبوض گاز و برق اصلاح شود.

وی افزود: سال ۹۸ شاهد سیل به استان گلستان بودیم و دولت قول داد که به ازای هر هکتار دو میلیون تومان پرداخت کند که ۵۰ درصد آن انجام شده است.

ایری عنوان کرد: در حوزه سیل ۶ نفر در سال سیل ۹۸ شهید شدند و پیگیری هایی اتفاق افتاد که هنوز خدمات شهید خدمت برای آنها وضع نشده است.

نماینده غرب گلستان ابراز کرد: جاده ترانزیت شمال به جنوب که به شهرستان گمیشان متصل می شود و اگر ۸ کیلومتر از جاده سفید جال به و دیوار آسفالت شور می توان محور شمال به جنوب استان وصل کند‌

وی به ایجاد بندر چوب و ایجاد بازارچه مرزی تاکید کرد و گفت: در خصوص جاده مرگ بندرترکمن به آق قلا در سفر مورد عنایت رئیس جمهور قرار بگیرد.

ایری تصریح کرد: این جاده ۲۸ میلیارد تومان ردیف بودجه دارد که ۱۱ میلیارد آن اختصاص پیدا کرده است و امیدواریم اعتبارات لازم برای آن اختصاص یابد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.